Nowa głowica+nowe zawory SXF 250 2006
-
Autor tematucinQop
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: śr, 28 lis 2007, 10:22
- Motocykl: KTM SX-F 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mechnice k?Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nowa głowica+nowe zawory SXF 250 2006
Witam wszystkich,
otóż chciałbym się zapytać doświadczonych już w sprawach technicznych kolegów jak wygląda sprawa z nowymi zaworami.
Mam kompletnie nową, oryginalną głowicę oraz komplet nowych tytanowych, oryginalnych zaworów do swojego SXF-a i teraz moje pytanie,
czy taki zestaw się jakoś pasuje do siebie (jakieś docieranie lub coś w tym stylu), jeśli tak to jak to wykonać? Tak jak w zwykłych silnikach zawsze się robiło, pasta zaworową i dobre docieranie? Czy po prostu po złożeniu wszystkiego, zawory od razu powinny być szczelne? Lub co trzeba zrobić aby odpowiednio i przede wszystkim dobrze złożyć te elementy ze sobą? Czytałem, że zaworów tytanowych się nie powinno docierać, więc co robić w takiej sytuacji? pozdrawiam
otóż chciałbym się zapytać doświadczonych już w sprawach technicznych kolegów jak wygląda sprawa z nowymi zaworami.
Mam kompletnie nową, oryginalną głowicę oraz komplet nowych tytanowych, oryginalnych zaworów do swojego SXF-a i teraz moje pytanie,
czy taki zestaw się jakoś pasuje do siebie (jakieś docieranie lub coś w tym stylu), jeśli tak to jak to wykonać? Tak jak w zwykłych silnikach zawsze się robiło, pasta zaworową i dobre docieranie? Czy po prostu po złożeniu wszystkiego, zawory od razu powinny być szczelne? Lub co trzeba zrobić aby odpowiednio i przede wszystkim dobrze złożyć te elementy ze sobą? Czytałem, że zaworów tytanowych się nie powinno docierać, więc co robić w takiej sytuacji? pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 10 wrz 2011, 11:00
- Motocykl: cr crf
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorzów wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Nowa głowica+nowe zawory SXF 250 2006
tak jak czytałeś, tytanowych zaworów się nie dociera ,
jeżeli zawory i głowica są nowe orginalne , powinny fabrycznie współgrać ze sobą bo przecież według jakiś odchyłek są produkowane
a jak byś kiedyś chciał takie docieranie wykonać to są specjalistyczne zakłady które się tym zajmują .
jeżeli zawory i głowica są nowe orginalne , powinny fabrycznie współgrać ze sobą bo przecież według jakiś odchyłek są produkowane
a jak byś kiedyś chciał takie docieranie wykonać to są specjalistyczne zakłady które się tym zajmują .