Luz między 3-4 biegiem.
-
Autor tematuseba8121
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Luz między 3-4 biegiem.
Majster, nigdy nie uważałem Cię za kogoś złego na tym forum, a wręcz przeciwnie, zawsze chwailiłem twoje rady i często nawet zerkałem czy czasem Ty się nie wypowiadasz w moim temacie, bo wiem, że zawsze powiesz coś mądrego. Co do skrzyni, to miałem dwie i zamieniłem obydwa te tryby. Sciągacza nie miałem, ale nigdy nie bawiłem się w podważanie, ani sciąganie jakimś innym sciągaczem. Za każdym razem jechałem do znajomego albo do Pana Romka z suzuki. Z tym, że tego nie przejrzałem dokładnie macie racje, mój ogromny błąd, bo powinno to być sprawdzone przy pierwszym zerknięciu, ale co poradzić człowiek się uczy na błędach. Nastpęnym razem będę mądrzejszy i do każdej naprawy podejdę solidniej. Dodam, że dzisiaj jazda próbna i wszystko jest w porządku Dzięki wszsytkim za pomoc i słowo krytki!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Luz między 3-4 biegiem.
Ten wers o "złym" był do kilku osób, którzy wiedzą że są adresatami tej wiadomości.
Podczas takich napraw NIGDY się nie śpiesz. Wolisz zapytać się o opinie kilku osób, podjechać do kilku mechaników, dać na flaszke i wtedy wiesz na czym stoisz.
Na mistrzostwa świata raczej się nie wybierasz? Więc oszczędzaj swoje pieniądze.
Wielokrotne rozbieranie silnika również za dobrze mu nie robi.
Szerokości.
Podczas takich napraw NIGDY się nie śpiesz. Wolisz zapytać się o opinie kilku osób, podjechać do kilku mechaników, dać na flaszke i wtedy wiesz na czym stoisz.
Na mistrzostwa świata raczej się nie wybierasz? Więc oszczędzaj swoje pieniądze.
Wielokrotne rozbieranie silnika również za dobrze mu nie robi.
Szerokości.