Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
-
Autor tematuZmotoryzowanyEryk
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 6 wrz 2013, 21:28
- Motocykl: DT 125RE
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Witam chciałbym przerobić swoją Yamahę na 175.Czy da się rozwiercić tak oryginalny cylinder? Co trzeba wtedy zmienić w silniku?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Bez sensu. Nie dostaniesz potem do tego tłoka na nadwymiar, a koszta przeróbki niewspółmierne do efektu. Lepiej już kup coś większego.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 213
- Rejestracja: sob, 26 lis 2011, 16:35
- Motocykl: Yamaha Yz 125,Kawasaki Kxf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzątka/Nowa Dęba
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Moim zdaniem nie opłaca się przerabiać dt 125 na 175 będziesz miał lepszą moc fakt ale krótsza żywotność będzie wtedy lepiej to bym radził się za jakimś moto rozglądnąć :drinkers:
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Przerabia się na 185ccm, pod tłoki z DT/WR 200. Tłoki są nadwymiarowe na kilka szlifów. Najprościej powiedzieć, że się nie da...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Nikt w tym temacie nie napisał, że się nie da... Tylko, że jest nieopłacalne, skraca życie silnika i najlepiej oddać to komuś kto zajmuje się prawdziwym tuningiem 2T.Enduros70 pisze: Najprościej powiedzieć, że się nie da...
Tłok to ja też potrafię wymienić...
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Tyle samo tłoków korba wytrzyma co na tłoku 125. WR/DT 200 ma ten sam silnik.
Do przeróbki najlepiej wziąć cylinder z tdr/tzr, gdyż tam były aluminiowe i łatwo obrabiać. Można wtedy cyknąć 2 dodatkowe kanały wydechowe, maksymalnie poszerzyć kanały pluczące przy wlocie i zgrać z karterami.
Okno wydechowe na 24, płuki 39,boost port 40-41.
Dobrze jest też skrócić tuleje lub zrobić szersze wcięcie od strony membrany.
Stopień sprężania przy roztaczaniu zrobić ok. 6,6:1 jeśli zależy na wytrzymałości.
Gdy silnik ogarnięty, wtedy osprzęt.
Do przeróbki najlepiej wziąć cylinder z tdr/tzr, gdyż tam były aluminiowe i łatwo obrabiać. Można wtedy cyknąć 2 dodatkowe kanały wydechowe, maksymalnie poszerzyć kanały pluczące przy wlocie i zgrać z karterami.
Okno wydechowe na 24, płuki 39,boost port 40-41.
Dobrze jest też skrócić tuleje lub zrobić szersze wcięcie od strony membrany.
Stopień sprężania przy roztaczaniu zrobić ok. 6,6:1 jeśli zależy na wytrzymałości.
Gdy silnik ogarnięty, wtedy osprzęt.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
No i mi zaimponowałeś, nie mogłeś tak od razu?Enduros70 pisze:Tyle samo tłoków korba wytrzyma co na tłoku 125. WR/DT 200 ma ten sam silnik.
Do przeróbki najlepiej wziąć cylinder z tdr/tzr, gdyż tam były aluminiowe i łatwo obrabiać. Można wtedy cyknąć 2 dodatkowe kanały wydechowe, maksymalnie poszerzyć kanały pluczące przy wlocie i zgrać z karterami.
Okno wydechowe na 24, płuki 39,boost port 40-41.
Dobrze jest też skrócić tuleje lub zrobić szersze wcięcie od strony membrany.
Stopień sprężania przy roztaczaniu zrobić ok. 6,6:1 jeśli zależy na wytrzymałości.
Gdy silnik ogarnięty, wtedy osprzęt.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Yamaha dt 125r 2005r -przeróbka na 175
Nie mam już ulotki ale śmiało mogę ci ten warsztat polecić,Facet na prawdę robi konkretnie.Specjalizuje się między innymi w powiększaniu pojemności. Zadzwoń zapytaj/wypytaj i będziesz wiedział na czym stoisz. podaje link do kontaktu
http://omgili.com/thread/jHIAmI4hxg9p1_ ... NWEvT87Mq/
http://omgili.com/thread/jHIAmI4hxg9p1_ ... NWEvT87Mq/