Husqvarna TE 350 91r

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Sebka992
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: pt, 27 wrz 2013, 08:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Husqvarna TE 350 91r

Post autor: Sebka992 » wt, 28 sty 2014, 22:07

Witam to mój pierwszy post i jestem tutaj nowy :) . Od wiosny jestem właścicielem husqvarny te 350( kupiona we włoszech , ktoś się chyba bawił ponieważ nie ma lamp i żadnej elektroniki na kierownicy a motor gaszę starterem ruchem do tyłu) , ogólnie super motor jest to mój pierwszy tak więc jestem nim zachwycony , no ale pojawił się problem. Od czasu zakupu motor miał przetarty pancerz linki gazu , w czasie pracy gdy skręcałem kierownicą w lewo motor gasł i strzelał w tłumik dławił się . I pewnego pięknego niedzielnego dnia , po skręceniu kierownica motor strzelił z tłumika i zrzuciło mi przewód łączący cylinder z gaźnikiem ( gaźnik dellorto włoski) , udało mi się założyć gumę i jakoś dojechać do domu z terenu, i właśnie tu pojawił się problem , kiedy juz po założeniu przewodu odpaliłem motor i zacząłem jechać nie wkręcał się na obroty , po przekręceniu manetki do połowy dławił się jakby dostawał lewe powietrze. Po powrocie do domu zakleiłem pancerz i problem z gaszeniem przy skręcie znikł , ale dalej dostawał lewe powietrze i chodził nierówno. Później jakoś nie miałem czasu się nim zająć , bo byłem zarypany pracą i tak stał do tej pory . I tu jest następny problem , gdy wygospodarowałem trochę czasu dla siebie , próbowałem odpalić moją bestię i niestety klapa , męczyłem ją może z pół godziny bez zalania jej ( normalnie zapalała za 1 razem niezależnie od jak dawna silnik nie pracował) kiedy w końcu odpaliła chodziła nierówno i zaraz zgasła , udało mi się ją odpalić jeszcze 2 razy z tym samym skutkiem że silnik zgasł. I więc tu jest moja pytanie drodzy forumowicze czy to mogą być zawory ? czy może gaźnik się rozregulował? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 350 91r

Post autor: robsztix » śr, 29 sty 2014, 11:29

Zacznij od wymiany tej uszkodzonej linki, piszesz, ze przy skrecie w lewo sie to dzialo, moze ta jest zle poprowadzona i przy skrecaniu napreza sie na tyle, ze mogla sie naderwac, lub uszkodzic cos w gazniku "ciagnac" za mocno. Wymien ja, sprawdz przy montazu nowej, czy jest dobrze poprowadzona i nie napreza sie przy skrecaniu kierownica, bo nie powinna. Zwroc uwage na rolgaz i mocowanie linki w gazniku, jak i tez na sam gaznik, czy nic sie nie uszkodzilo mechnicznie. Obejrzyj tez dokladnie ten przewod laczacy z gaznikiem, skoro tak strzelilo ze az spadl, moze guma pekla w ktoryms miejscu. Zawory koniecznie powinienes obejrzec zaraz po kupnie moto, wiec to tez napewno do kontroli i ewentualnej regulacji jak i sam gaznik, bo tez moze jej wymagac (to lepiej zlec komus kto sie na tym zna, jesli nie masz o tym pojecia). A i jeszcze jedno, piszesz, ze moto dlugo stalo, wiec wymien tez dla pewnosci benzyne na "swieza". Tyle na poczatek, jak juz w tych kwestiach bedziesz pewny, to wtedy mozna szukac dalszych przyczyn.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”