Co sie stało ?( przyczyna padnięcia dt125r)

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Co sie stało ?( przyczyna padnięcia dt125r)

Post autor: Kajec » sob, 9 cze 2007, 19:40

http://img525.imageshack.us/img525/906/1003043pj8.jpg dzisiaj kumpel dzwoni , kilka kilosów od domu , podjechałem do niego , wykręcam swiece a tu niespodzianka , miał swiece z 2 elektrodami bo inna cewka jest i moto latało elegancko , przedwczoraj zmienilismy gaźnik z dellorto na orginał i fura padła....co mogło byc przyczyna tego ? temperatura silnika była wporządku , te dt maja nicasil ? dt prawie nie ma wogóle sprężania;/

LesniK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: DSW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: LesniK » sob, 9 cze 2007, 19:51

Za uboga mieszanka --> za wysoka temperatura spalania. Poza stopioną świecą zapewne przegrzany silnik.

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » sob, 9 cze 2007, 20:50

Po założeniu gaźnika wyregulwoałem go , przejechałem kilka kilosów , wszytsko ok , kumplee moze cos potem majstrował przy gaźniku ale nie wydaje mi sie , iglica była tak jak gaźnik kupiony , wyciągnięty z tdr 125 , nie grzał sie bo w trakcie tego jak padł miał jakos 1/3 lub 1/4 temperatury....

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » ndz, 10 cze 2007, 11:41

Rozebrałem dt , cylinder do szlifu , w tłoku pięknie wyrzeźbiony otwór po świecy , prawie na wylot 8)hmmm. za długa świeca ?

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » ndz, 10 cze 2007, 11:56

Jak byś miał za długą świece, to tłok by Ci bił o nią, daleko na niej byś nie zajechał ( o ile w ogóle byś odpalił :D). Źle dobrana ciepłota świecy, albo zła mięszanka.



Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » ndz, 10 cze 2007, 13:19

Też mi sie tak wydaje własnie , była kombinacja ze świecą inną , od auta jakas .

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 10 cze 2007, 13:31

No racja. Ta świeca była od samochodu, z 2 elektrodami. Była za duża temperatura i stało się jak sie stało, a inna sprawa ze świeca mogła być ciut dłuższa od oryginalnej .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » ndz, 10 cze 2007, 14:41

Może za długa, może za ciepła może za uboga mieszanka. Wszystko razem powoduje uszkodzenie tłoka.
Z tym że dziursko w denku tłoka nie wypala się w pół godziny. Gaźnik musiał być źle wyregulowany wcześniej. Od przedwczoraj chłopak musiałby latać od rana do wieczora żeby doszło do takiego uszkodzenia. To samo ze świecą. Przynajmniej kilka godzin.

Autor tematu
Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » ndz, 10 cze 2007, 15:15

W tym sprzecie założona jest jakas dziwna cewka od auta ;/ i jak dałem orginalną swiece to padała i zalewała sie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”