regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
-
Autor tematuaquater
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 3 gru 2013, 13:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
rozebrałem jeszcze raz gaźnik....
Mam wrażenie że winowajcą cieknięcia jest zaworek iglicowy pływaka.
Poniżej zdjęcie owego: Jak widać, jest wyrobiony na stożku. przynajmniej na to wskazuje rowek na całym obwodzie stożka.
Da się to jakoś tanio dostać? W sklepach internetowych widziałem po 15-20 zł do innych moto.
Byłem w salonie hondy i krzyknęli mi 140 netto .... Trochę sporo jak za tak mała pierdołę....
Gaźnik to KEIHIN PJ 15
Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia, ale 4zaworek malutki, zdjęcie robione tel. i musiałem wyciąć go z reszty zdjęcia.
Mam wrażenie że winowajcą cieknięcia jest zaworek iglicowy pływaka.
Poniżej zdjęcie owego: Jak widać, jest wyrobiony na stożku. przynajmniej na to wskazuje rowek na całym obwodzie stożka.
Da się to jakoś tanio dostać? W sklepach internetowych widziałem po 15-20 zł do innych moto.
Byłem w salonie hondy i krzyknęli mi 140 netto .... Trochę sporo jak za tak mała pierdołę....
Gaźnik to KEIHIN PJ 15
Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia, ale 4zaworek malutki, zdjęcie robione tel. i musiałem wyciąć go z reszty zdjęcia.
-
Autor tematuaquater
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 3 gru 2013, 13:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
dzisiaj coś zamówiłem.... jutro powinno dojść, tak więc zdam relację....
Oczywiście wrzucę zdjęcia dla porównania....
Co do gaźnika, to wydawałoby się że cr-125 to popularny model, aczkolwiek jest problem z częściami...
A przynajmniej gaźnika.... nawet zwykłe uszczelki.....
Ktoś mi powie jaka jest zasada ustawiania pływaka w tego typu gaźnikach?
Wszędzie czytam, że należy ustawiać w jakiejś tam odległości od "rantu,uszczelki itp" aczkolwiek w niektórych przypadkach, nijak to się ma do poprawnej pracy motocykla....
Metod jest dużo.... Która najlepsza? Jak regulujecie poziom pływaka u siebie?
Oczywiście wrzucę zdjęcia dla porównania....
Co do gaźnika, to wydawałoby się że cr-125 to popularny model, aczkolwiek jest problem z częściami...
A przynajmniej gaźnika.... nawet zwykłe uszczelki.....
Ktoś mi powie jaka jest zasada ustawiania pływaka w tego typu gaźnikach?
Wszędzie czytam, że należy ustawiać w jakiejś tam odległości od "rantu,uszczelki itp" aczkolwiek w niektórych przypadkach, nijak to się ma do poprawnej pracy motocykla....
Metod jest dużo.... Która najlepsza? Jak regulujecie poziom pływaka u siebie?
-
Autor tematuaquater
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: wt, 3 gru 2013, 13:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
No i odebrałem zamówioną część. Teraz mam mały problem.
Otóż nie mam żadnego punktu odniesienia, jak ustawić pływak..... Szukałem info na zagranicznych stronach ale nie uzyskałem odp....
Chciałem nalać benzyny do podstawy gaźnika aczkolwiek nie wiem, ile mam jej wlać i do którego punku .....
Poniżej zdjęcie podstawy. Do jakiego poziomu nalać paliwa?
Otóż nie mam żadnego punktu odniesienia, jak ustawić pływak..... Szukałem info na zagranicznych stronach ale nie uzyskałem odp....
Chciałem nalać benzyny do podstawy gaźnika aczkolwiek nie wiem, ile mam jej wlać i do którego punku .....
Poniżej zdjęcie podstawy. Do jakiego poziomu nalać paliwa?
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
Znajdź moment kiedy paliwo już nie będzie się lało przy otwartym kraniku, potem gaznik w ramę i zobacz czy po przechyleniu motoru ok. 35-40 stopni od pionu się nie leje.
Chyba że od spodu masz odkrecaną śrubę spustową to wystarczy dorobić coś z wypustem na wężyk i jesteśmy w domu.
Chyba że od spodu masz odkrecaną śrubę spustową to wystarczy dorobić coś z wypustem na wężyk i jesteśmy w domu.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
Narazie nic nie reguluj, załóż nowy zaworek i sprawdź czy trzyma. Na starym miało prawo się przelewać
Ostatnio zmieniony śr, 18 gru 2013, 07:54 przez -gumis-, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
No to masz co robić, niestety nie szukałem już nic na temat poziomu paliwa i chyba pozostaje Ci metoda prób i błędów...aquater pisze:Tak, tylko znajomy podgiął blaszkę od plywaka. Niestety nie wiem jak bardzo.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
Jak ma śrubę spustową to nie trzeba kombinować, ale jakoś nie odpowiedział na mój post.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
- Motocykl: rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gaźnika CR-125 94r - kilka pytań
Blaszkę od pływaka ustaw ok 1mm niżej niż zaznaczyłem na zdjęciu. Gdy kupiłem nowy pływak blaszka była na równo z łączeniem obydwu komór pływaka, lecz poziom paliwa był wysoki i trzeba było trochę obniżyć i jest ok. Ustaw tak a będzie dobrze.
http://img845.imageshack.us/img845/4733/b40y.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/4733/b40y.jpg