gaźnik od 125 do 80

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
mateusek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 12:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

gaźnik od 125 do 80

Post autor: mateusek » pt, 8 cze 2007, 23:01

siemka mam taki mały problem w mojej dtce 80 jest chyba gaźnik od 125 bo kolega miał w swojej całkiem inny a na allegro znalazłem taki sam i jest od 125 i moje pytanie czy dało by się go przerobić jakoś pod 80 czy muszę kupić nowy??? aha i pali jeszcze jak nie wiem:( i po przejechaniu jakiś 2km gaśnie i trzeba ją pchnąć i odpali ;/

Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » sob, 9 cze 2007, 02:08

spróbuj iglice opuścić niżej, byś musiał powymieniać dysze powinno wtedy pomóc
CR125R czy CRF250R

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » sob, 9 cze 2007, 11:15

Ale czy on będzie tyle samo palił? Jeśli mało jeździsz, albo masz dużo kasy i paliwa, to proszę bardzo, ale znam sytuację, gdzie kolega do 50 założył gaźnik 80 i pali mu 1,5l więcej, a wzrost mocy jest ledwo co zauważalny, więc moim zdaniem nie ma co się w takie coś bawić.



Autor tematu
mateusek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 12:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mateusek » sob, 9 cze 2007, 12:35

no to wracając do tego wyregulowania to jak całą noc postoi to rano bez ssania zapala i kopci jak nie wiem i ujadę może z 1,5km i gaśnie jak by paliwa brakowało,a jak np wyjeżdżam gdzieś pod górkę to z początku idzie a później zaczyna kopcić i na wolnych obrotach tylko idzie i muszę ruszać gazem ;/

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » sob, 9 cze 2007, 12:39

Mi się wydaje ze dostaje za dużo mieszanki . Spróbuj opuścić iglice i zobacz co się będzie działo.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
mateusek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: śr, 25 kwie 2007, 12:13
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mateusek » sob, 9 cze 2007, 15:59

opuściłem iglice i kręci sie ok, jeszcze muszę trochę pobawić sie z śrubką od powietrza:) tylko ze jeszcze jak jadę na wyższych obrotach to po pewnym czasie gaśnie jak by paliwa nie było w gaźniku ale to coś z pływakami może sie gdzieś przycinają albo coś :? muszę ob czaić sprawe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”