Śróby w półkach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Śróby w półkach

Post autor: Kafka » czw, 7 cze 2007, 20:54

Kumpel ma RM 125 i przekręcił 2 sróby w półkach, gwint na półce jest ok ale śróby poszły. Można je zastąpić jakimiś zamiennikami czy trzeba zamawiać takie same?

Autor tematu
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kafka » czw, 7 cze 2007, 21:19

Nie wiem jak jest w YZ 125 z 1996r bo nie moge znaleźć takiej informacji datego ja dokręcam tak z czuciem. Ponoć w yz 125 04 górna na 23 a dolna na 20 wiec chyba zrobie tak samo u siebie.
MXrool czy za mocno dokręcone półki mogą być przyczyną takiego stukania w lagach po nagłym naciśnięciu przedniego hebla?

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » pt, 8 cze 2007, 19:09

Kafka tą informacje od YZ 125 2004 masz odemnie,bo popatrzyłem do serwisówki.Myślę że możesz dokręcić z taki samym momentem jak 04.PZdr

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 30 cze 2007, 16:34

Juz chciałem tu pytać o siłę z jaką dokręca się półki w EXC 125 2003, ale przypomniałem sobie, że istnieje takie cos jak serwisówka :D no i jeśli juz znalazłem, to podzielę się z Wami tą informacją (może kogoś to interesować)... tak więc z tego co wyczytałem górną półkę 20 Nm, a dolna 15 Nm.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » ndz, 1 lip 2007, 20:14

o czym mówisz MXrool? w jakim moto 17 i 12,5?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » ndz, 1 lip 2007, 20:21

Ja sprawdzałem w serwisówce do EXC 125 '03 i jest napisane góra 20 i dół 15.. a w półkach mam na górze i na dole po dwie śróby. No ale to w sumie i tak chyba nie robi za bardzo czy 20 czy 17 góra, i czy 15 i 12,5 dół. Może to co Ty wiesz odnosi się do nowszych KTMów?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


wo09
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 2 paź 2006, 19:30
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: wo09 » pn, 16 lip 2007, 21:38

Czy w KTM'ie główkę też dokręca się z jakąś konkretną siłą ?, cz tylko te mniejsze śruby przy półkach ?
Bo właśnie się zabrałem za serwisowanie i zauważyłem, że na dole i na górze są jakieś oringi i nie wiem czy mogę to z większą siła skręcić.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » śr, 18 lip 2007, 12:03

Można też bardziej skręcić głowkę ramy aby nie łapał motor ryby i przód nie był taki nerwowy.
KTM 125SX '10 :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”