muł na niskich obrotach
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
muł na niskich obrotach
Witam,
jako że ostatnio zastanawiam się czy moja przypadłość jest normalna to zapytam się o to także tutaj.
Posiadając motocykl 4T z gaźnikiem chcąc od najniższych obrotów powiedzmy szarpnąć na koło to łapie muła.
Mówię tutaj o najniższych obrotach bo na NISKICH chodzi dobrze czyli:
zerowa manetka i szarpnięcie.
Wiadomo, że jest to wina gaźnika ale czy czasem nie jest tak w każdych sprzętach z gaźnikiem? Jeżeli nie to czeka mnie chyba regulacja
jako że ostatnio zastanawiam się czy moja przypadłość jest normalna to zapytam się o to także tutaj.
Posiadając motocykl 4T z gaźnikiem chcąc od najniższych obrotów powiedzmy szarpnąć na koło to łapie muła.
Mówię tutaj o najniższych obrotach bo na NISKICH chodzi dobrze czyli:
zerowa manetka i szarpnięcie.
Wiadomo, że jest to wina gaźnika ale czy czasem nie jest tak w każdych sprzętach z gaźnikiem? Jeżeli nie to czeka mnie chyba regulacja
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: wt, 6 lis 2012, 12:43
- Motocykl: sx520
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Woj. Lubelskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: muł na niskich obrotach
zdejm kruciec od strony filtra powietrza
i tam na przelocie w gazniku bedzie taki maly lepek jak ruszysz manetka to powinien lac sie strumien benzyny w strone cylindra
dziala to tez na zgaszonym moto
i tam na przelocie w gazniku bedzie taki maly lepek jak ruszysz manetka to powinien lac sie strumien benzyny w strone cylindra
dziala to tez na zgaszonym moto
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: muł na niskich obrotach
Padnięta pompka objawia się w całym zakresie obrotów, więc miałbyś problem przy każdym dodaniu gazu z każdych obrotów. Jednak nie zaszkodzi jej sprawdzić, aby to zrobić musisz wyciągnąć gaźnik, podczas unoszenia przepustnicy z dyszy w gardzieli gaźnika ma tryskać paliwo, a dokładne ustawienia już musisz wyczytać z serwisuwki.
Co do dławienia przy gwałtownym odkręceniu manetki z niskich obrotów to większość 4t ma z tym problem, jest to do zrobienia poprzez bardzo dokładne wystrojenie gaźnika.
Co do dławienia przy gwałtownym odkręceniu manetki z niskich obrotów to większość 4t ma z tym problem, jest to do zrobienia poprzez bardzo dokładne wystrojenie gaźnika.
-
Autor tematuKULEK.
- Mistrz prostej
- Posty: 193
- Rejestracja: śr, 18 lip 2012, 11:41
- Styl jazdy: Super Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: muł na niskich obrotach
łapie muła tylko z najniższych, można by powiedzieć jałowych obrotów ale przy podnoszeniu na gumę bo przy ruszaniu nie ma najmniejszego problemu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: muł na niskich obrotach
Pomógłby drugi cylinder.
Tak się dzieje, najlepiej jakbyś nagrał filmik jak to wygląda, jak mocno/szybko odkręcasz itd.
Tak się dzieje, najlepiej jakbyś nagrał filmik jak to wygląda, jak mocno/szybko odkręcasz itd.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: muł na niskich obrotach
250 4T może lekko przymulić jak nagle odkręcisz na niedogrzanym silniku, ale już ma ciepłym powinien od razu ryczeć Jeżdżę RMZ 205 2006, przełożenie 13x52 i z 2 biegu z gazu jak jadę na wolnych (puszczony gaz) i nagle odwinę to na koło stawia.