Połowienie / łupania silnika 2T

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
CZACHA
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
Motocykl: Honda Crf 450R
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: CZACHA » pn, 11 lis 2013, 18:55

to dokołuj i wymień bo szkoda odnowa połowic na rozpoczęcie :wink:
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje

major000
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 304
Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
Motocykl: HUSKY
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: major000 » pn, 11 lis 2013, 19:34

pawelgl pisze:Nie korby nie zmieniam narazie nie ma wyczuwalnego luzu góra-dól, dla pewnosci bym wymienil ale finanse mi na to nie pozwola bo jeszcze wymiana tloka, napedu, uszczelniacze zawieszenia, i kilka drobiazgow
Wyczuwalny luz(góra-dół) na korbie w setce oznacza że masz 2min do wybuchu silnika. Niech ktoś doświadczony obejrzy tę korbę bo szkoda twojej roboty.

Autor tematu
pawelgl
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 212
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
Motocykl: Była Crf 250 2008
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Radom / okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: pawelgl » pn, 11 lis 2013, 22:03

Kolega ktory serwisowal swoje full'a i jest bardziej doswiadczony ma obejrzec moją korbę, a mogli byście mi powiedzieć jak jeszcze sam mogę sprawdzić i na co zwrocić uwage?

Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi ;)

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: andrzej555 » wt, 12 lis 2013, 08:34

Wyjmij wał trzymając lewą ręką za środek korby stuknij prawą ręką od góry w korbe jak zadzwoni ma już luz.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
pawelgl
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 212
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
Motocykl: Była Crf 250 2008
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Radom / okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: pawelgl » pt, 15 lis 2013, 20:28

Korby jeszcze nie sprawdzałem bo nie wyjołem wału z karteru. Lecz mam pytanie dotyczące rozebrania skrzyni biegów czy jest tak że powinno się rozbierać skrzynie na wrzuconym którymś biegu lub jałowym? Może banalne pytanie lub nie mające sensu lecz połowie silnik po raz pierwszy.
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: kris514 » pt, 15 lis 2013, 20:42

Nie nie ma potrzeby (byle by potem trafić wodzikami w programator i zębatki) najwyżej po złożeniu silnika trzeba będzie luz znaleźć (przed odpaleniem)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Autor tematu
pawelgl
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 212
Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
Motocykl: Była Crf 250 2008
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Radom / okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Połowienie / łupania silnika 2T

Post autor: pawelgl » pt, 15 lis 2013, 21:13

Dzięki za szybką odpowiedź :) teraz sobie pomyślałem że zrobię zdjęcia przed rozłożeniem a potem wszystko będę składał zgodnie ze zdjęciami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”