Połowienie / łupania silnika 2T
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: ndz, 11 wrz 2011, 11:38
- Motocykl: Honda Crf 450R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
to dokołuj i wymień bo szkoda odnowa połowic na rozpoczęcie
!!!!!KLIKNIJ NA LINK TO NIC NIE KOSZTUJE WESPRZYJ FUNDACJE!!!!
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj
Możesz pomagać każdego dnia to nic nie kosztuje
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Wyczuwalny luz(góra-dół) na korbie w setce oznacza że masz 2min do wybuchu silnika. Niech ktoś doświadczony obejrzy tę korbę bo szkoda twojej roboty.pawelgl pisze:Nie korby nie zmieniam narazie nie ma wyczuwalnego luzu góra-dól, dla pewnosci bym wymienil ale finanse mi na to nie pozwola bo jeszcze wymiana tloka, napedu, uszczelniacze zawieszenia, i kilka drobiazgow
-
Autor tematupawelgl
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
- Motocykl: Była Crf 250 2008
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Radom / okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Kolega ktory serwisowal swoje full'a i jest bardziej doswiadczony ma obejrzec moją korbę, a mogli byście mi powiedzieć jak jeszcze sam mogę sprawdzić i na co zwrocić uwage?
Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi
Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Wyjmij wał trzymając lewą ręką za środek korby stuknij prawą ręką od góry w korbe jak zadzwoni ma już luz.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematupawelgl
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
- Motocykl: Była Crf 250 2008
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Radom / okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Korby jeszcze nie sprawdzałem bo nie wyjołem wału z karteru. Lecz mam pytanie dotyczące rozebrania skrzyni biegów czy jest tak że powinno się rozbierać skrzynie na wrzuconym którymś biegu lub jałowym? Może banalne pytanie lub nie mające sensu lecz połowie silnik po raz pierwszy.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Nie nie ma potrzeby (byle by potem trafić wodzikami w programator i zębatki) najwyżej po złożeniu silnika trzeba będzie luz znaleźć (przed odpaleniem)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematupawelgl
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz, 25 sie 2013, 10:31
- Motocykl: Była Crf 250 2008
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Radom / okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Połowienie / łupania silnika 2T
Dzięki za szybką odpowiedź teraz sobie pomyślałem że zrobię zdjęcia przed rozłożeniem a potem wszystko będę składał zgodnie ze zdjęciami