Remont Honda CR 250 2001'

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: kris514 » śr, 6 lis 2013, 13:43

nie mowi ze mam zle zrobiona tuleje, tylko ze motory na tuleii nie lubia full manety na prostych(bo tylko wtedy sie przyciera) w 125 na nicasilu sie takie cos nie dzieje :D
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: Majster128 » śr, 6 lis 2013, 14:14

Jakoś trzeba to sobie wytłumaczyć. Gdzieżby znowu ktoś źle zrobił tuleje. Powtarzam kiedyś crossówki jeździły TYLKO NA ŻELIWIE.
125 na nicasilu sie takie cos nie dzieje
Za dużo razy ratowałem cylindry na nicasilu po pałowaniu na prostych, żeby uwierzyć w te bajki.

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: kris514 » śr, 6 lis 2013, 16:41

ale ja nie mowie o katowaniu np. przez kilka km tylko tak ze od zera na full przez 0,5km wykrecasz i spowrotem te 0,5km i tyle na nicasilu motor dalej chodzi normalnie bez uszczerbku, a zeliwo w ten sposob przytarlo tlok, moze jeszcze sie wszystko nie ulozylo jak trzeba ale tak sie stalo.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: karolmx » śr, 6 lis 2013, 16:53

Byłem ostatnio u goscia co zajmuje się wstawianiem tulei i tak wzielismy z paczki co do niego przyszły cylindry do naprawy to praktycznie kazdy był juz w motor-tech.Nie zebym robił komus reklame czy cos ale te tuleje z Katowic są wykonane z najprostszego zeliwa,takze jak ktos chce dobrą tuleje to zapraszam do niego(Kielce)

levis
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 323
Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
Motocykl: 1990 Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: levis » śr, 6 lis 2013, 17:31

albo może moto leciało na zamkniętej manecie i wtedy się przytarło ??

Ja kolejną tuleję, zamówię sobie w USA,m np LA SLEEVE i wsadzę pewnie przez Majstra - ale do tego to długa droga :>

vonarczi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 123
Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
Motocykl: CRF 250 - 08r
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: vonarczi » czw, 7 lis 2013, 16:53

albo może moto leciało na zamkniętej manecie i wtedy się przytarło ??
Ot właśnie cała prawda o tulei... pociągniesz na długiej prostej na maxa i koło staje...
Więc tym bardziej nie rozumiem czemu bronić takiego rozwiązania.
Nie neguję nikogo kto wstawia sobie tuleję sam jeździłem na takiej w CR125 ale tylko w niej były problemy z zatarciami, ostrzeżeniami żebym nie przeciągał na prostych itp.
Cieszę się że cylindry do 4t kosztują od 650zł+ :rolleyes: n

Autor tematu
RadziulHusqvarna
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: ndz, 18 kwie 2010, 21:33
Motocykl: CR 250 2T
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Szczecin/Wołczkowo
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Remont Honda CR 250 2001'

Post autor: RadziulHusqvarna » sob, 16 lis 2013, 02:14

Zastanawiam się jednak za ile mógłbym ją teraz sprzedać do remontu.
Hondziawka ma kilka fajnych dupereli, wydecha fmfa, dyfuzor depa, powymieniane płyny, napęd...praktycznie te rzeczy są nowe.
3000 będzie ?
Teraz: Honda CR 250 2001' - zatarta - SPRZEDAM/ZAMIENIĘ!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”