Gniazda zaworowe CRF 250
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Gniazda zaworowe CRF 250
Witam.Co zrobic z gniazdem zaworowym przy wymiianie zaworu(tytan)?
Wystarczy sprawdzic szczelność czy trzeba frezować?Dodam,ze nie było potrzeby wymiany gniazd.
Wystarczy sprawdzic szczelność czy trzeba frezować?Dodam,ze nie było potrzeby wymiany gniazd.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
A potem regulować co 10 godzin.tomasz12 pisze:Jeśli, będą szczelne, nic nie trzeba robić.
Gniazda musisz wyfrezować albo wymienić skoro zakładasz nowe zaworki to znaczy że stare były już wyklepane i tak samo wyklepane są gniazda przyjrzyj się im dokładnie będą półokrągłe tak samo jak zużyta przylgnia zaworu.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
ta,frezowac...
jak gniazda nie sa ruszone w zaden sposob i zakladasz tytany to nic z gniazdami nie rob.
no i o nie docieraniu tytanow nie trzeba pisac.
jak gniazda nie sa ruszone w zaden sposob i zakladasz tytany to nic z gniazdami nie rob.
no i o nie docieraniu tytanow nie trzeba pisac.
---------------------------
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
A oto stary zawór.
- Załączniki
-
- as1.jpg (69.02 KiB) Przejrzano 8570 razy
- as1.jpg (69.02 KiB) Przejrzano 8570 razy
-
- as4.jpg (139.14 KiB) Przejrzano 8570 razy
- as4.jpg (139.14 KiB) Przejrzano 8570 razy
-
- as5.jpg (112.4 KiB) Przejrzano 8570 razy
- as5.jpg (112.4 KiB) Przejrzano 8570 razy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
Nie jest jeszcze taki zły ale tak czy siak obróbka gniazd jest wymagana jak zakładasz nowe.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
Zawór jest kompletnie zużyty, jeśli nie potrafisz prawidłowo ocenić stanu gniazd zaworowych. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapytanie o zdanie kogoś doświadczonego, najlepiej zanieś głowicę do warsztatu. Gniazda zużywają się najczęściej na dwa sposoby: 1. Gniazdo pęka, 2. Gniazdo się wypala. Osobiście nie spotkałem się aby zużyty zawór zdeformował gniazdo, czy też w jakimś stopniu zmienił jego geometrię.
Najprostszym sposobem na sprawdzenie, jest zainstalowanie zaworów i sprawdzenie szczelności.
Najprostszym sposobem na sprawdzenie, jest zainstalowanie zaworów i sprawdzenie szczelności.
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
No właśnie,silnik po jeszcze jednym treningu pewnie by wybuchł.Płytka zaworu miała ostatnią numerację 1,20,silnik jeszcze palił od kopa, ale zdecydowałem już zdjąć głowicę(oczywiscie zawór zjadało w oczach,regulowałem co dwa treningi).Okazało się jeszcze,ze poprzedni własciciel szlifował zawór,tak że płytka weszła by nawet 0.90 jak by taka była.tomasz12 pisze:Zawór jest kompletnie zużyty, jeśli nie potrafisz prawidłowo ocenić stanu gniazd zaworowych. Najlepszym rozwiązaniem będzie zapytanie o zdanie kogoś doświadczonego, najlepiej zanieś głowicę do warsztatu. Gniazda zużywają się najczęściej na dwa sposoby: 1. Gniazdo pęka, 2. Gniazdo się wypala. Osobiście nie spotkałem się aby zużyty zawór zdeformował gniazdo, czy też w jakimś stopniu zmienił jego geometrię.
Najprostszym sposobem na sprawdzenie, jest zainstalowanie zaworów i sprawdzenie szczelności.
A co do oceny gniazda to mechanik stwierdził,ze gniazdo jest nienaruszone,ale wolę spytać postronne osoby.
Dzięki za odpowiedzi.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
Witam. Przerabiałem x razy ten temat. Nowe zawory tytan a następnie głowica szła do holandii na frez gniazd. Można to również zrobić w Polsce z tym że ten kto będzie to robił musi wiedziec o co chodzi. Tak wykonana robota gwarantuje długa prace zaworów.
pozdro
pozdro
RS SERWIS
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
Witam.Głowica zamontowana w silniku.Sprawdzałem szczelność zaworów przed montażem,jest OK. Za jakieś 2-4 mth kontrola luzów zaworowych.Na pewno dam znać czy luz się skasował czy jest w normie.
Dzieki za zainteresowanie się tematem,pozdrawiam serdecznie
Dzieki za zainteresowanie się tematem,pozdrawiam serdecznie
-
Autor tematujacekz80
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gniazda zaworowe CRF 250
Tak więc,motocykl po przejechaniu 5 mth,po wymianie zaworu bez wymiany i frezowania gniazda luz ma taki jak po montażu,czyli w normie.