Husqvarna WRE 125-odblokowanie
-
Autor tematuKolasa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 13:57
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmunda
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Husqvarna WRE 125-odblokowanie
Witam!!! Mam pytanie, kolega ma Husqvarne WRE 125 2000r i chce zdiac zniej blokady zeby byla mocniejsza. Czy mozna cos takiego zrobic jak tak to jak???
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 13:18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Kwidzyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam
Ja osobiście posiadam Huske WR 125 z 2004 roku.
Mój brat jest posiadaczem Husqvarny WRE 125 z 2000 roku.
W związku z tym zacząłem drążyć temat podniesienia osiągów tego motocykla.
Z pytaniami uderzyłem do serwisu Husqvarny w Myślenicach (P.U.H Mleczek) w którym naprawiali mi na początku tego roku silnik od WR-ki.
I tam od Wojtka o którym była mowa w tym temacie dowiedziałem się że: cytuję Wojtka "Odnośnie rozblokownia
to jest tam zwezka w dyfuzorze + trzeba wymienic dysze na wieksza by sie nie zatarł po wyjeciu zwezki."
Pozdrawiam wszystkich
Ja osobiście posiadam Huske WR 125 z 2004 roku.
Mój brat jest posiadaczem Husqvarny WRE 125 z 2000 roku.
W związku z tym zacząłem drążyć temat podniesienia osiągów tego motocykla.
Z pytaniami uderzyłem do serwisu Husqvarny w Myślenicach (P.U.H Mleczek) w którym naprawiali mi na początku tego roku silnik od WR-ki.
I tam od Wojtka o którym była mowa w tym temacie dowiedziałem się że: cytuję Wojtka "Odnośnie rozblokownia
to jest tam zwezka w dyfuzorze + trzeba wymienic dysze na wieksza by sie nie zatarł po wyjeciu zwezki."
Pozdrawiam wszystkich
ghost-14971
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pn, 16 lip 2007, 19:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Widzimirabambry obok Szczecina
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam troszkę odkopałem temat ale niedawno odblokowałem moją wre i oto co trzeba zrobić:
"ZWĘŻKA I KATALIZATOR BĘDZIE PO PIERWSZYM
ZAKRZYWIENIU DYFUZORA A WIEC TRZEBA GO ROZCIĄĆ ,
TRZEBA CIĄĆ NA SPAWACH (Z 4 CM ZA USZAMI) (WZYSTKO JES W SRODKU W OKOLICACH SPAWÓW PRZY POCZĄTKU ).
W TABELI MA PAN PODANĄ INSTRUKCJE ROZBLOKOWANIA W J . ANGIELSKIM OD 2006 , POWINNO TO PASOWAC DO STARSZYCH MODELI .
DYSZE 120 MAMY NA MAGAZYNIE - KOSZT 30 PLN
PRZEPUSTNICA 40 ( MUSI PAN SPRAWDZIĆ CZY TAKA JUŻ TAM JEST ) KOSZT 200 PLN
ROZPYLACZ BN 268 ( TEŻ TRZEBA SPRAWDZIC CZY JUŻ GO PAN MA) , ROZPYLACZ TO TA CZĘŚC W KTORA WCHODZI IGLICA ( KOSZT 80 PLN )
MUSI PAN SIE KONIECZNIE UPEWNIĆ CZY TAKIE SAME CZĘŚCI SA JUZ ZAMONTOWANE
PO WSZYSTKIM TRZEBA ODKRĘCIC SRUBE REGULACYJNA OD POWIETRZA O 1,5 OBR"
Mejl od P.U.H. Mleczek
"ZWĘŻKA I KATALIZATOR BĘDZIE PO PIERWSZYM
ZAKRZYWIENIU DYFUZORA A WIEC TRZEBA GO ROZCIĄĆ ,
TRZEBA CIĄĆ NA SPAWACH (Z 4 CM ZA USZAMI) (WZYSTKO JES W SRODKU W OKOLICACH SPAWÓW PRZY POCZĄTKU ).
W TABELI MA PAN PODANĄ INSTRUKCJE ROZBLOKOWANIA W J . ANGIELSKIM OD 2006 , POWINNO TO PASOWAC DO STARSZYCH MODELI .
DYSZE 120 MAMY NA MAGAZYNIE - KOSZT 30 PLN
PRZEPUSTNICA 40 ( MUSI PAN SPRAWDZIĆ CZY TAKA JUŻ TAM JEST ) KOSZT 200 PLN
ROZPYLACZ BN 268 ( TEŻ TRZEBA SPRAWDZIC CZY JUŻ GO PAN MA) , ROZPYLACZ TO TA CZĘŚC W KTORA WCHODZI IGLICA ( KOSZT 80 PLN )
MUSI PAN SIE KONIECZNIE UPEWNIĆ CZY TAKIE SAME CZĘŚCI SA JUZ ZAMONTOWANE
PO WSZYSTKIM TRZEBA ODKRĘCIC SRUBE REGULACYJNA OD POWIETRZA O 1,5 OBR"
Mejl od P.U.H. Mleczek