Problem kx250f

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem kx250f

Post autor: wawzon » czw, 5 wrz 2013, 19:49

Podczas ostatniej jazdy moto odpaliło mi na strzała i jeździło jak trzeba podczas powrotu do domu zaczęło mi przerwać zmulać i nie wkrecąć sie na obroty aż zgasło. Teraz w ogóle nie chce odpalić. Rozrzad ok zawory tez ustawione

Jaguar_master
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 64
Rejestracja: pt, 26 kwie 2013, 02:49
Motocykl: KX250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok/NYC
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: Jaguar_master » czw, 5 wrz 2013, 21:39

Spotkałem się z podobnym motywem. Tylko że to było YZF i przyczyna był moduł zapłonu.
(To mi przyszło do głowy ;) )
Pozdro :mrgreen:

Karol1226
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: ndz, 2 paź 2011, 13:22
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: Karol1226 » czw, 5 wrz 2013, 22:40

Skoro rozrząd i zawory ok to sprawdź święcę, fajkę czy gdzieś nie przebija i tak jak kolega wyżej moduł :wink:

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: wawzon » pt, 6 wrz 2013, 07:24

Ale to podczas jazdy to się stało nie na postoju ani nic ale jak jechałem.

Jak sprawdzić ten moduł naprawic ?

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: amator » pt, 6 wrz 2013, 13:43

No swieca to raczej podczas jazdy pada a nie na postoju.
zacznij od najprostszych rzeczy do sprawdzenia a na końcu moduł. a paliwo czasem nie skończyło sie w zbiorniku? :rolleyes:

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: wawzon » pt, 6 wrz 2013, 19:38

Paliwko jest zastanawiałem się też nad pierścionkami że mogły stracić szczelność jutro sprawdzę świecę i dam znać :)

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: wawzon » sob, 7 wrz 2013, 14:26

Okazało się że poszły pierścienie bo wogóle kompresji nie ma.Mogę wymienić same pierścienie tłok był wsadzony oemowski wraz z pierścieniami 50mth temu

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: Majster128 » sob, 7 wrz 2013, 14:38

Skąd wiesz? Zdemontowałeś cylinder?

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem kx250f

Post autor: tobiasz86 » ndz, 8 wrz 2013, 07:45

Jak masz 50mth to dawaj nowy tłok, jego żywot się już kończy a same pierścienie kosztują prawie połowe nowego tłoka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”