Remont KTM 125 SX 2T 2000r
-
Autor tematutekero
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 9 sie 2013, 10:27
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Remont KTM 125 SX 2T 2000r
Witam.
Od około miesiąca posiadam swojego pierwszego crossika Jest nim tak jak w nazwie, KTM 125 SX w dwusuwie z 2000roku :p
Mam taką prośbę, czy jest w stanie ktoś wypisać mi wszystkie części jakie są potrzebne do remontu góry i dołu silnika? Chodzi mi o wszystkie grubsze rzeczy jak i o te mniejsze, typu łożyska, uszczelki itp, itd. Potrzebne mi to aby zrobić sobie wstępny kosztorys. Planuje też wymienić olej w lagach + uszczelnienia, łożyska w tylnym i przednim kole, klocki hamulcowe, łożyska na wahaczu i chce sprawdzić czy jestem w stanie zamknąć się w 2000 z częściami
Pozdrawiam
Od około miesiąca posiadam swojego pierwszego crossika Jest nim tak jak w nazwie, KTM 125 SX w dwusuwie z 2000roku :p
Mam taką prośbę, czy jest w stanie ktoś wypisać mi wszystkie części jakie są potrzebne do remontu góry i dołu silnika? Chodzi mi o wszystkie grubsze rzeczy jak i o te mniejsze, typu łożyska, uszczelki itp, itd. Potrzebne mi to aby zrobić sobie wstępny kosztorys. Planuje też wymienić olej w lagach + uszczelnienia, łożyska w tylnym i przednim kole, klocki hamulcowe, łożyska na wahaczu i chce sprawdzić czy jestem w stanie zamknąć się w 2000 z częściami
Pozdrawiam
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont KTM 125 SX 2T 2000r
W 2 kołach nie ma szans, ale nie musisz wszystkiego robić na raz. Ceny możesz przeglądnąć na allegro.
-
Autor tematutekero
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pt, 9 sie 2013, 10:27
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont KTM 125 SX 2T 2000r
Tzn tak jak w temacie, prosiłbym o wypisanie wszystkich potrzebnych części do remontu tego silnika. Osobno góry, osobno dołu .
Nie mówię tu o nowym cylindrze czy głowicy. Tylko o takich rzeczach jak tłok, korbowód, nikasil bądź tuleja itp, itd
Nie mówię tu o nowym cylindrze czy głowicy. Tylko o takich rzeczach jak tłok, korbowód, nikasil bądź tuleja itp, itd
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont KTM 125 SX 2T 2000r
Jak chcesz obliczyć koszty jak nie wiesz co masz w silniku, może jest nicasil i trzeba zmienić tylko tłok a może był ostatni szlif na tuleji?? Co do reszty rzeczy to np. korbowód może kosztować 150 tani zamiennik a dobra firmówka 350zł. Olej możesz kupić najtańszy za 20zł albo najlepszy za 60zł. Tak samo z uszczelniaczami i wszystkim. Do puki nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Nikt tutaj nie jest wróżką.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont KTM 125 SX 2T 2000r
Otwieraj serwisówkę i licz łożyska w silniku. Przecież nikt nie zna na pamięć wszystkich silników i nie powymienia ci składowych, które odpadają podczas eksploatacji.
Łożyska na cały silnik to ok 300 zł?
Łożyska na cały silnik to ok 300 zł?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: sob, 25 wrz 2010, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont KTM 125 SX 2T 2000r
Pierwsze co wymień to klocki,bo zajedziesz tarcze.
Jeśli masz tylko minimalny luz na wahaczu,to na razie możesz odpuścić-lepiej wymienić wszystkie łożyska w silniku i później nazbierać na wahacz(tylko nie czekaj aż Ci odpanie :rolleyes: )
Jeśli masz tylko minimalny luz na wahaczu,to na razie możesz odpuścić-lepiej wymienić wszystkie łożyska w silniku i później nazbierać na wahacz(tylko nie czekaj aż Ci odpanie :rolleyes: )