wypadajacy czwarty bieg CR125
-
Autor tematupiotrsad
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 maja 2007, 23:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wypadajacy czwarty bieg CR125
Witam, problem objawiał sie tym ze po wrzuceniu 4tego biegu przy wyzszych obrotach nastepowala redukcja na 3, po rozebraniu silnika okazało sie, że wodzik byl zrobiony w wersji "nasi tu byli" i wyspawany był z jakiejś blachy i tylko przypominał oryginalny, na skutek czego tryby nie byly wystarczajaco mocno "trzymane" i spadała 4, teraz do sedna sprawy, co do wodzika nie ma watpliwosci w gre wchodzi tylko wymiana, jest juz zamowiony (270zł salon Honda) ale na skutek calego "procederu" kły z 2 zebów są dość znacząco zaokrąglone po rogach i zastanawiam sie czy istnieje mozliwosc splanowania tego po 0,5mm z kazdej strony co napewno wykluczyło by mozliwosc spadania biegów i wszystko powinno pasować, tylko czy są jakieś przeciwskazania, bo nowy tryb to koszt okolo 240-280zł /sztuka, znajomy mechanik powiedzial mi ze tak nie powinno sie robic, ale nie podal zadnego powodu dlaczego, moze ktos robił juz cos takiego, z góry dzieki za każdą porade, licze na wasze doświadczenie
pozdrawiam,
Piotr
CR125 '99
KX125 '91
Piotr
CR125 '99
KX125 '91
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nie powinno sie tak robic bo napewno te tryby maja utwardzana warstwe wierzchnia. Jak to splanujesz to niestety pozbedziesz sie tej warstwy i zostanie ci ta warstwa ktora jest mniej odporna na obciazenia ktora sie w mgnieniu oka zurzyje :/ (takie jest moje przypuszczenie dlaczego tak sie nie powinno robic)
-
Autor tematupiotrsad
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 maja 2007, 23:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
niestety, nie znalazlem nikogo kto mialby te czesci w uzywce zamowilem nowy wodzik (270zł) a tryby dałem do frezera ktory mi ładnie zeby zrobił na podziałce pod idealnymi katami, powinno działac bez zarzutu, nie wiadomo tylko jak z trwałoscia bedzie, ale to wyjdzie "w praniu" jutro odbieram wodzik i bede skladac całość
pozdrawiam,
Piotr
CR125 '99
KX125 '91
Piotr
CR125 '99
KX125 '91
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zrobiłeś wszystko jak trzeba. Zwłaszcza ta naprawa kłów na podzielnicy jest bardzo OK.piotrsad pisze:niestety, nie znalazlem nikogo kto mialby te czesci w uzywce zamowilem nowy wodzik (270zł) a tryby dałem do frezera ktory mi ładnie zeby zrobił na podziałce pod idealnymi katami, powinno działac bez zarzutu, nie wiadomo tylko jak z trwałoscia bedzie, ale to wyjdzie "w praniu" jutro odbieram wodzik i bede skladac całość
Nie trzba było tylko zbierać po 0.5 mm. Ale mniej. Np. 0.25mm.
Te minimalne zaokrąglenia nie szkodzą.
Liczy sie żeby kły były pod katem. I bedzie działać.
A jak otwory w kołe zębatym ,w które te kły sie zapinaja ?
Bo w przypadku ostrebo wyskakiwania biegu , potrafia byc nieżle zmechrane???
Oczywiście jest pytanie o trwałośc.
Ale zam wiele przypadków tak zrobionych napraw. I wszystko działa super do dnia dzisiejszego.
Robert
-
Autor tematupiotrsad
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 maja 2007, 23:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wszystko działa jak narazie bez problemu, dzis wybieram sie na tor troszke ostrzej pokatować sprzeta wiec zobaczymy, przy okazji wymienilem tlok i wszystko poczyscilem, motor wydaje sie byc mocniejszy i zywszy, zobaczymy jak bedzie na torze, musze go troche dotrzeć
pozdrawiam,
Piotr
CR125 '99
KX125 '91
Piotr
CR125 '99
KX125 '91