Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: Konrad324 » czw, 29 sie 2013, 22:05

Lanrets pisze:lub masz odwrotnie założony wałek
Przecież to jest jeden ...
a zębatką w drugą stronę raczej nie założy xD .

Po pierwsze opiłki są z korby i ciesz się że się to tak skończyło.
Po 2 tak jak rozrząd byl na tych ostatnich zdjęciach to jest ok
po 3 koło tłoka to normalne że przecieka przecież pierścienie nie uszczelniają aż tak musiały by być z gumy a cylinder wręcz wypolerowany.

Jak tam masz stalowe zawory to możesz je dotrzeć będzie szczelniej a jak tytany to możesz delikatnie coś tam próbować polerować ale ręcznie z wyczuciem żeby nie zniszczyć gniazd.

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: Lanrets » czw, 29 sie 2013, 22:50

Jak widać nie jest to jeden ... bo kolega założył odwrotnie :) Nic nowego nie wprowadzasz do tematu. Na tłoku nie ma prawa być oleju

Autor tematu
scina10
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 14 kwie 2013, 12:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: scina10 » pt, 30 sie 2013, 10:27

Więc skąd wziął się ten olej? Zmienić pierścienie?

Lanrets
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 445
Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
Motocykl: CRF 250 '06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: Lanrets » pt, 30 sie 2013, 15:48

Przemierz dokładnie cylinder i oblicz pasowanie aktualnego tłoka, pierścienie mogły być źle założone lub tłok zbyt luźno spasowany. Sprawdziłbym również uszczelniacze zaworowe, no i wymiana korbowodu to raczej obowiązkowo + dokładne wypłukanie wszystkich kanałów w silniku.

Autor tematu
scina10
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 14 kwie 2013, 12:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: scina10 » ndz, 1 wrz 2013, 10:12

Pomierzyłem cylinder i tłok: cylinder 78mm, tłok 77,95mm. Włożyłem same pierścienie do cylindra, praktycznie nie ma szpary(zdjęcia nie wyraźne, ale widać) Prawdopodobnie wcześniej źle założyłem pierścienie, trzeba je ustawić według rowków na tłoku? Jak sprawdzić uszczelniacze zaworowe?

http://zapodaj.net/7d91b758eb30a.jpg.html
http://zapodaj.net/2ed5558a39856.jpg.html
Ostatnio zmieniony pn, 2 wrz 2013, 09:27 przez scina10, łącznie zmieniany 1 raz.

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: Konrad324 » ndz, 1 wrz 2013, 15:05

Pierścienie na tłoku ustawiasz tak żeby się mijały zamkami co 60 stopni.

jacekz80
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 229
Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
Motocykl: CRF 250R 2007r.
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z crf250 po złożeniu nie odpala

Post autor: jacekz80 » śr, 11 wrz 2013, 18:10

scina10 pisze:Pomierzyłem cylinder i tłok: cylinder 78mm, tłok 77,95mm. Włożyłem same pierścienie do cylindra, praktycznie nie ma szpary(zdjęcia nie wyraźne, ale widać) Prawdopodobnie wcześniej źle założyłem pierścienie, trzeba je ustawić według rowków na tłoku? Jak sprawdzić uszczelniacze zaworowe?

http://zapodaj.net/7d91b758eb30a.jpg.html
http://zapodaj.net/2ed5558a39856.jpg.html
Uszczelniacze zaworowe po prostu wymień,masz je w komplecie z uszczelką pod głowice.
Chyba nie zamierzasz zakładać starej :) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”