Problem z rmz250 06...

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z rmz250 06...

Post autor: robsztix » pn, 15 lip 2013, 18:46

Klemski staramy sie pomoc, ale skoro kwestia rozrzadu 100% zalatwiona i jestes tego pewien, to bez zmierzenia kompresji ciezko dalej sie wglebic w temat i "strzelac" co moze byc przyczyna. Zmierz kompresje, podaj wyniki i dalej bedziemy starac sie cos doradzic ;)

levis
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 323
Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
Motocykl: 1990 Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z rmz250 06...

Post autor: levis » pn, 15 lip 2013, 20:38

klemski pisze:Witam. Chłopaki nie gańcie mnie jakbym był jakimś debilem bo nim nie jestem. Wiem dobrze ze można skrzywić zawory i zrobiłem to tak jak powinno być. A tak na marginesie to możesz je skrzywić jak będziesz kopał kopką jak maniak a jak pomalutku pokręcisz magnetem to jesteś w stanie wyczuć czy tłok dotyka zaworów. Wszystko jest ustawione dokładnie jak w manualu. 12 pinów łańcuszka pomiędzy górnymi znakami na wałkach. Ja tutaj szukam pomocy a nie pocisku ze strony forumowiczów. Także Panowie i Panie jak macie jakieś pomysły to słucham ale coś nowego a nie ciągle to samo. Bo to że rozrząd ma być ustawiony według instrukcji to już wiem bo każdy kto czyta i odpisuje na mojego posta to właśnie to pisze. Pytałem o moduł a nie o rozrząd. Dziękuję z góry za pomoc i wyrozumiałość(czytajcie ze zrozumieniem)
odległość pomiędzy wałkami to nie wszystko. ważne jest położenie wału. Jak Ci się na tej odległości przestawił o ząbek, to możesz kopać do usranej śmierci...

Autor tematu
klemski
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: śr, 12 cze 2013, 00:24
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z rmz250 06...

Post autor: klemski » pn, 15 lip 2013, 21:52

dobra na 100 jutro doślę foty rozrządu. Przepraszam ale dużo ostatnio mam na głowie i zapominam. Iskra niby jest... jak ją ciągnęliśmy dobry kawałek to strzelała jak "kapiszony" :? .
No i zalewała świece. Na moje oko(experta) to albo za słaba iskra albo rozrząd. Ale czy jeden ząbek aż taka różnice zrobi? Przecież są dwa obroty wałem i jeden wałków. Moim skromnym zdaniem to odpaliłaby tylko źle chodziła, no lecz jeżeli się mylę to proszę o poprawkę.

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z rmz250 06...

Post autor: Konrad324 » wt, 16 lip 2013, 00:52

Możesz przestawić o kilka zębów i odpali a możesz o 1 ząbek i nie odpali, zależy który wałek jak przestawiłeś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”