wielki problem-Husaberg zła praca silnika.
-
Autor tematuprzemo_ps
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: pt, 2 mar 2007, 22:04
- Motocykl: HONDA CR 125 2004
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kozy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wielki problem-Husaberg zła praca silnika.
Witam wszystkich maniaków motocrossu mam do was wielką prośbę potrzebuje pomocy kupiłem motor husaaberg fe 350 wymieniłem w nim tłok dźwignię zaworów łańcuszek rozrządu uszczelniacze łożyska kruciec do gaźnika i włożyłem nową świece i motor na wysokich obrotach przerywa a 5 godzinach traci się iskra na świecy i trzeba nową i nie wiem czego to jest wina i przy tym strasznie strzela z tłumika i jest coś takiego ze jak jadę np na 4 na małym gazie chce dać w pizde to go przymuli i dopiero po jakimś czasie się rozpędza pomocy!!!!!!!!proszę
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie sądzę, bo u mnie też ze dwa magnesy są pęknięte, i w żaden sposób nie wpływa to na pracę silnika. Oczywiście zabiezpiecz te pęknięte magnesy klejem, np Kropelką, żeby nie kruszyły się dalej i wypadając nie narobiły bigosu.
A co do znania się mechaników..Hmm..Znajomemu motor robił mechanik na codzień zajmujący się Moto Guzzi. Dobry mechanik. Ale nie wiedział, jak zablokować wał przy ustawianiu rorządu, w LC4, i rozrząd był źle ustawiony. Mimo jego szczerych chęci, motor nie bardzo był skłonny jeździć . Po doinformowaniu motor śmigał jak ta lala .
A co do znania się mechaników..Hmm..Znajomemu motor robił mechanik na codzień zajmujący się Moto Guzzi. Dobry mechanik. Ale nie wiedział, jak zablokować wał przy ustawianiu rorządu, w LC4, i rozrząd był źle ustawiony. Mimo jego szczerych chęci, motor nie bardzo był skłonny jeździć . Po doinformowaniu motor śmigał jak ta lala .
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Może być-jesli pył z rozbitego magnesu dostanie się do magnesów iskrownika z sekcji zapłonu (one są tam ustawione w dwóch piętrach, przeważnie pękają magnesy nie od zapłonu, tylko od świateł)-wtedy zaburza cały zapłon. Miałem kiedyś identyczne objawy-częściowo za to odpowiadał gaźnik, a częściowo ten proszek z rozwalonych magnesów, po kilu godzinach nie było jazdy. Po wytarciu z iskrownika magnesowego pyłu i okruchów iskra wracała-znowu na jakiś czas, do momentu kidy następne magnesy nie zaczęły pękać.i jeden z magnesów jest pęknięty to może być tego wina???
Sprawdź może czy iskrownik bardzo ci się grzeje-jeśli tak, to interweniuj bo reszta magnesów popęka. To stały problem w tych iskrownikach SEM, do opanowania.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
sam mialem problem z semem - wg. mnie to glupota zdeczka zalewac ten rotor ta masa no ale fabryka wymyslila i fabryka zrobila. pierwsze co mi sie rzucilo na mysl to regulacja gaznika jesli chodzi o to ze nagle chcesz mu dac dzide a go muli. kumpel mial dokladnie to samo w exc450 i sxf250 no i okazalo sie co? regulacja gaznika!
elo elo YZ 4 5 0
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
- Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Prawdopodobnie masz zle ustawioną mieszankę. Przerabiałem takie padanie świec i okzazało sie ze było za duzo powietrza i temperatura była dla świecy za wysoka. jaki masz kolor świecy po tym jak padnie?? o ile jej potem nie zalejesz kopiąc bez skutku jak jest sucha i z takim białawym nalotem to bedzie taka przyczyna jak napisałem i trzeba dodać więcej paliwa.przemo_ps pisze:no ale przecież jakby to był źle wyregulowany gaźnik to by świece tak szybko nie padały tylko mogło by je przylewać a u mnie to w ogóle niema iskry a jak włożę nową to od razu chodzi normalnie przez jakiś czas aż znowu nie padnie dwa wyjazdy i po świecy
Z koleji jak by miał więcej powietrza to by go nie muliło tylko kręcił by sie lepiej niz kiedykolwiek bo więcej powietrza to wyzsze obroty i większa łatwośc przy wkręcaniu sie na nie.