CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
(A)rturo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pt, 16 mar 2012, 23:00
Motocykl: CRF 250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: (A)rturo » śr, 3 lip 2013, 07:59

Panowie sytuacja wygląda następująco
Gaźnik został wyczyszczony i wyregulowany i objawy nie ustąpiły.
Obstawiamy teraz pompkę paliwa w gaźniku, która podaje paliwo, albo, że są zawory do regulacji (chociaż to nie do końca bo nie aż takich objawów)
Co o tym myślicie?
Dzięki za podpowiedzi

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: Majster128 » śr, 3 lip 2013, 11:48

To jak to czyściłeś gaźnik i nie zaglądnąłeś do pompki przyśpieszającej?
Odnośnie zaworów, to nie ma co zgadywać tylko trzeba je sprawdzić!

Autor tematu
(A)rturo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pt, 16 mar 2012, 23:00
Motocykl: CRF 250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: (A)rturo » śr, 3 lip 2013, 13:11

Ja tego nie robiłem lecz mechanik...

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: Majster128 » śr, 3 lip 2013, 15:29

Jak są jakiekolwiek problemy z działaniem to zawsze trzeba zacząć od podstawowego serwisu:
- mycie/wymiana filtra pow.
- czyszczenie i regulacja gaźnika
- reg. luzów zaworowych
- wymiana świecy
- sprawdzenie stanu oleju i płynu chłodniczego

Autor tematu
(A)rturo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pt, 16 mar 2012, 23:00
Motocykl: CRF 250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: (A)rturo » śr, 3 lip 2013, 20:58

Majster128 pisze:Jak są jakiekolwiek problemy z działaniem to zawsze trzeba zacząć od podstawowego serwisu:
- mycie/wymiana filtra pow.
- czyszczenie i regulacja gaźnika
- reg. luzów zaworowych
- wymiana świecy
- sprawdzenie stanu oleju i płynu chłodniczego
Wszystko jest wymienione, zawory są nowe - 15h temu był generalny remont (w ubiegłym roku)

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: Majster128 » śr, 3 lip 2013, 22:52

To kłania się dobra regulacja gaźnika, lub problem nie jest do rozwiązania przez forum.

Autor tematu
(A)rturo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pt, 16 mar 2012, 23:00
Motocykl: CRF 250 2005r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: (A)rturo » czw, 4 lip 2013, 09:16

Majster128 pisze:To kłania się dobra regulacja gaźnika, lub problem nie jest do rozwiązania przez forum.
Niestety w moim mieście nie ma mechanika który zajmuje się typowo crossami,
ale ma 20 letnie doświadczenie (ten który się moim crossem zajmuje) i dlatego tutaj szukamy pomocy

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 250 - za duzo powietrza albo paliwa

Post autor: Majster128 » czw, 4 lip 2013, 10:32

Dobre i to, chodź w tym przypadku jednak niewystarczające. Trudno taki problem rozwiązać na odległość.
Z mojej strony jestem w stanie Ci tylko zaoferować gruntowny przegląd gaźnika:
http://serwisowki.ubf.pl/viewpage.php?page_id=84
Przydałby się też filmik, na którym przedstawisz swój problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”