Uszczelka pod cylinder
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
Mam w yz 125 kit atheny i tam w zestawie jest metalowa uszczelka. W instrukcji montazu bylo napisane żeby użyć uszczelki o grubości 0,6mm a w zestawie omp jaki kupiłem jest papierowa i ma mniej. No i nie wien czy to będzie jakaś różnica czy nornalnie złożyć na tej starej metalowej atheny. Rzeczywiście na cylindrze została w kilku miejscach jej warstwa, ale pęknięta czy coś to nie jest.
KEEP THE GAS!!!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
Pomierzyłem tą papierową i też ma około 0,6mm. Czyli którą zakładać bo jutro składam fure. Lepiej na metalowej(nie jest nigdzie pęknięta) czy na tej omp papierowej?
KEEP THE GAS!!!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
.
Ostatnio zmieniony pt, 29 sie 2014, 20:03 przez charlibrkck, łącznie zmieniany 1 raz.
KEEP THE GAS!!!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
Powinny być 2 takie tulejki po przeciwnych stronach zdejmij cylinder i zobacz czy nie masz na to miejsca
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
Masz dwie tulejki ustalające, czy jedną wcięło ?
Edit: Niekoniecznie są po przeciwnych.
Edit: Niekoniecznie są po przeciwnych.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
Te tulejki, jak piszesz, to nic innego jak "kołki ustalające", zawsze powinny być dwa, cylinder powinien siedzieć nie ruchomo. Ustawianie tego elementu naoko grozi uszkodzeniem cylindra, a nawet urwaniem korbowodu. Cylinder i głowicę należy dokręcać kluczem dynamometrycznym, obydwie śruby są takie same wię siła z jaką dokręcasz zapwene jest taka sama. Nie mam książki, niech ktoś zweryfikuje jeśli się mylę.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
.
Ostatnio zmieniony pt, 29 sie 2014, 20:04 przez charlibrkck, łącznie zmieniany 1 raz.
KEEP THE GAS!!!
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 18:07
- Motocykl: yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelka pod cylinder
A to jest jakieś uniwersalne czy pod dany model? Bo pewnie musi mieć taką samą grubość jak tą którą mam założoną.Zadzwonie jutro do yamahy i zapytam ale pewnie trzeba będzie co najmniej tydzien czekać bo na miejscu raczej nie bedą mieli( jest yamaha w Kielcach). Czyli nie składać na tej jednej? Bo jednak tak juz bylo i jezdzilo a tak jak pisalem, on sie ustawia rowno i jak bym go przykrecil mocno to nie bedzie sie ruszal. Co do dokręcania to pożyczę klucz dynamometryczny i dokręcę z odpowiednimi wartościami(cylek-30, głowica 28Nm).
KEEP THE GAS!!!