dyfuzor FMF FATTY gold series - kx 125
-
Autor tematulevis
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 323
- Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
- Motocykl: 1990 Kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
dyfuzor FMF FATTY gold series - kx 125
Czy w/w dyfuzor coś daje ? Jeżeli tak, to czy potrzebna jest jakaś specjalna modyfikacja gaźnika (dysze, położenie iglicy, wstępna regulacja mieszanki ) ?
z góry dzięki
z góry dzięki
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
- Motocykl: exc 300
- Styl jazdy: Trial
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dyfuzor FMF FATTY gold series - kx 125
Aby coś dawał potrzebna jest wymiana dyszy i odpowiednia regulacja gaźnika. Zazwyczaj na stronie producenta można znaleźć takie info(jaką dyszę dobrać) lub napisać do nich.
Ogólnie seria fatty jest najbardziej uniwersalna dodaje mocy w całym zakresie obrotów
Ogólnie seria fatty jest najbardziej uniwersalna dodaje mocy w całym zakresie obrotów
-
Autor tematulevis
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 323
- Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
- Motocykl: 1990 Kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: dyfuzor FMF FATTY gold series - kx 125
ok dzięki.
Dla mojego modelu znalazłem takie dane:
Main Jet 158
Pilot Jet 48
Needle N84K
Needle Position3RD from top
Power JetN/A
Air Screw 1.5 turns out
Fabryczne ustawienia:
Main Jet 155
Pilot Jet 52
Needle n84C
Needle Position3RD
Air Screw 1.5 turns out
Dla mojego modelu znalazłem takie dane:
Main Jet 158
Pilot Jet 48
Needle N84K
Needle Position3RD from top
Power JetN/A
Air Screw 1.5 turns out
Fabryczne ustawienia:
Main Jet 155
Pilot Jet 52
Needle n84C
Needle Position3RD
Air Screw 1.5 turns out