Wysokie niskie obroty.
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wysokie niskie obroty.
Witam!
Mam problem, myślałem że sobie poradze sam ale sie myliłem [znowu]
Posiadam suzuki dr350 z wydechem przelotem i gaznikiem mikuni tm33
Problem polega na tym ze jak jezdze wolne obroty są strasznie wysokie, powinno byc ok 1,5k a są gdzies 2-3k, jednak gdy spadnie z obrotów to znowu gasnie, mam tam takie pokrętełko do niskich obrotów ale nic nie reaguje motor jak chodzi w tym zakresie 2-3k. Kruciec mam niby pęknięty, z tym z boku mocowania. Robiłem próbe dezodorantem, psikałem na odpalonym i jedyne co sie stało to to że pachniał mi ładnie przez tydzien, a obroty nie wzrastały ani nie malały.
Dysze głowną mam wiekszą mam 135, a seria to 132,5 bodajże.
Swiece cały czas miała biały kolor, i na wydechowych zaworach patrząc przez kolanko był biały nalot.
Dałem iglice na samą góre teraz niby swieca jest ok.
Aha, iglica miała minimalny luz góra dół, tak jak seria myslałem ze to przez to i zrobiłem ze jest na sztywno teraz, nie wiem czy tak może byc, no i jest prosta.
Ktoś pisał gdzies ze moze luz przepustnicy, moja jest płaska i luzu troszke ma ale nie wiem jaki powinna miec.
Foto swiecy po wyczyszczeniu i przejechaniu 14km, chyba za bogata mieszanka? Teraz ani razu nie strzeli z wydechu a przedtem to nonstop ziało ogniem, chyba opuszcze iglice o 1 ząbek?
Mam problem, myślałem że sobie poradze sam ale sie myliłem [znowu]
Posiadam suzuki dr350 z wydechem przelotem i gaznikiem mikuni tm33
Problem polega na tym ze jak jezdze wolne obroty są strasznie wysokie, powinno byc ok 1,5k a są gdzies 2-3k, jednak gdy spadnie z obrotów to znowu gasnie, mam tam takie pokrętełko do niskich obrotów ale nic nie reaguje motor jak chodzi w tym zakresie 2-3k. Kruciec mam niby pęknięty, z tym z boku mocowania. Robiłem próbe dezodorantem, psikałem na odpalonym i jedyne co sie stało to to że pachniał mi ładnie przez tydzien, a obroty nie wzrastały ani nie malały.
Dysze głowną mam wiekszą mam 135, a seria to 132,5 bodajże.
Swiece cały czas miała biały kolor, i na wydechowych zaworach patrząc przez kolanko był biały nalot.
Dałem iglice na samą góre teraz niby swieca jest ok.
Aha, iglica miała minimalny luz góra dół, tak jak seria myslałem ze to przez to i zrobiłem ze jest na sztywno teraz, nie wiem czy tak może byc, no i jest prosta.
Ktoś pisał gdzies ze moze luz przepustnicy, moja jest płaska i luzu troszke ma ale nie wiem jaki powinna miec.
Foto swiecy po wyczyszczeniu i przejechaniu 14km, chyba za bogata mieszanka? Teraz ani razu nie strzeli z wydechu a przedtem to nonstop ziało ogniem, chyba opuszcze iglice o 1 ząbek?
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wysokie niskie obroty.
Sprawdz i przesmaruj rolgaz i linke gazu oraz jak jest poprowadzona moze sie gdzies zawiesza. Wysokie obroty moga tez byc spowodowane zbyt uboga mieszanka, poszukaj nieszczelnosci miedzy glowica a gaznikiem. Nie wiem czy masz tzw. "gorace ssanie" u mnie kiedys byla nieszczelnosc w miejscu gdzie linka od tego ssania wchodzi do gaznika i tez dostawal obrotow, bo lapal wiecej powietrza.