PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
tomasz12 pisze:Gniazda ulegają wypaleniu wtedy, gdy luzy są zbyt małe !!!
Ja dodam jeszcze, ze od duuzo za duzych luzow na ssacych, oprocz problemow z odpalaniem i nieustannym gasnieciem, koledze w CRF 450 wypadla plytka regulacyjna i wpadla pomiedzy szklanke, a talerzyk trzymajacy sprezyne, co spowodowalo spore podparcie zaworu i oczywiscie strzal tloka w zawor...reszty chyba pisac nie trzeba takze pilnowac luzow i podchodzic do pomiarow z glowa i duza dokladnoscia!!!O tuż to, od za dużych luzów co najwyżej bardziej zużywa się krzywka lub szklanka(popychacz) zaworu, najczęstsza przyczyna pękających szklanek.
-
Autor tematuBiałyYZ
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 4 kwie 2013, 12:47
- Motocykl: Yamaha Yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Dziś odebrałem moto z regulacji zaworów.. niestety nic nie pomogło Mechanik mierzył kompresje i wyszło 6,5 Odpaliłem moto na popych i takire same objawy jak wyżej pisałem.. Teraz jedynie zostaje mi sciągnąć głowice jutro i patrzycco tam sie dzieje..
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Jak napisal kolega tobiasz86
pozostaje zdjac gore, mozliwe, ze uszczelka pod glowica, przyjrzyj sie tez samej glowicy czy niema nigdzie zadnych pekniec, najlepiej oddac ja do zakladu, gdzie sprawdza jej szczelnosc i to czy ma prosta plaszczyzne...tobiasz86 pisze:W crf'ie masz automatyczny dekompresator więc nie zmierzysz kompresji...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz, 4 wrz 2011, 19:21
- Motocykl: Kawasaki KX250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Co do nie mierzenia kompresji:
Myślę, że jeżeli w Kawie się mierzy to w Hondzie też ale mogę się mylić...
Myślę, że jeżeli w Kawie się mierzy to w Hondzie też ale mogę się mylić...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Pomiaru można dokonać w każdym motocyklu. Ktoś kto piszę ,że sie nie da prawdopodobnie nie wie, jak działa dekompresator i na czym taki pomiar polega. Jedyny problem w Crf polega na tym, że gniazdo świecy jest tak wykonane, że typowa końcówka od manometru nie jest w stanie porządnie uszczelnić narzędzia i pomiar może być przekłamany. Trzeba dorobić specjalną redukcję.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Widełki 62-102 psi.
Sam ten fakt mówi, że pomiar jest bezsensowny.
Sam ten fakt mówi, że pomiar jest bezsensowny.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 323
- Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
- Motocykl: 1990 Kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
ja bym sprawdził czy nie przestawił się rozrząd.
Pomiar sporo Ci powie o ile będzie wykonany poprawnie - czyli jak kopniesz parę razy to ciśnienie na manometrze zostanie, a nie ucieknie...
w ogóle to ja w tej chwili jak najmniej targałbym silnikiem, bo im dłużej będziesz liczył na cud i to, że się samo naprawi tym większe szkody.
Niepotrzebnie wywaliłeś hajs na regulację zaworów, bo to było oczywiste, że to nie od tego... skoro stało się to nagle.
Teraz na Twoim miejscu sprawdziłbym, czy nie przestawił się rozrząd - jeżeli nie, to głowica do góry...
Pomiar sporo Ci powie o ile będzie wykonany poprawnie - czyli jak kopniesz parę razy to ciśnienie na manometrze zostanie, a nie ucieknie...
w ogóle to ja w tej chwili jak najmniej targałbym silnikiem, bo im dłużej będziesz liczył na cud i to, że się samo naprawi tym większe szkody.
Niepotrzebnie wywaliłeś hajs na regulację zaworów, bo to było oczywiste, że to nie od tego... skoro stało się to nagle.
Teraz na Twoim miejscu sprawdziłbym, czy nie przestawił się rozrząd - jeżeli nie, to głowica do góry...
-
Autor tematuBiałyYZ
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 4 kwie 2013, 12:47
- Motocykl: Yamaha Yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Dziś scigłem głowice i cylinder:) Tłok i gładź cyla nie jest najlepsza ale motor powinien chodzić jescze... Zawory docierałem chyba z 4 godzimy, Ssace i jeden wydechowy jest idealny zaś drugi wydechowy troszkę cieknie. Jak już wszystko wysprawdzałem złożyłem cylka i głowice spowrotem ale na kopa dalej nie pali a na pycha łapie i jezdzi trochę lepiej niz przed rozebraniem góry silnika chociaż to nie jest jeszcze to bo się nie wkręca tak jak należy! . Tylko teraz niewiem co będzie przyczyna awarii bo motor zaraz po zakupie zapier*** jak wściekły i nagle coś mu odbiło.. Przypuszczam ze to będzie świeca, cewko-fajka albo moze coś z gaźnikiem.. już sam nie wiem
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Przy takich objawach po zdjęciu głowicy jeżeli coś na niej jest to od razu będzie to widać, mogą być to na przykład wypalone gniazda zaworowe.robsztix pisze: gdzie sprawdza jej szczelnosc i to czy ma prosta plaszczyzne...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Jak ten cylinder niby wygląda?BiałyYZ pisze:Dziś scigłem głowice i cylinder:) Tłok i gładź cyla nie jest najlepsza ale motor powinien chodzić jescze... Zawory docierałem chyba z 4 godzimy, Ssace i jeden wydechowy jest idealny zaś drugi wydechowy troszkę cieknie. Jak już wszystko wysprawdzałem złożyłem cylka i głowice spowrotem ale na kopa dalej nie pali a na pycha łapie i jezdzi trochę lepiej niz przed rozebraniem góry silnika chociaż to nie jest jeszcze to bo się nie wkręca tak jak należy! . Tylko teraz niewiem co będzie przyczyna awarii bo motor zaraz po zakupie zapier*** jak wściekły i nagle coś mu odbiło.. Przypuszczam ze to będzie świeca, cewko-fajka albo moze coś z gaźnikiem.. już sam nie wiem
Ps. Daj foty po wybuchu.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Hehe oby sie w pore opamietal Jak juz miales wszystko na wierzchu trzeba bylo pomierzyc cyl. i tlok jaki tam siedzi, jak wszystko ok, to przyjrzalbym sie gaznikowi (czyszczenie ew. regulacja) jak nie masz w tym temacie wiedzy to oddaj do kogos, kto sie na tym zna. Sprobuj tez podmienic od kogos modul.Majster128 pisze:
Jak ten cylinder niby wygląda?
Ps. Daj foty po wybuchu.
-
Autor tematuBiałyYZ
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 4 kwie 2013, 12:47
- Motocykl: Yamaha Yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: PROSZE O POMOC ! HONDA CRF 250r 2004r
Dobrze że góre silnika rozebrałem bo po dotarciu zaworów kompresja po 3 mocnych kopnięciach wzrosła do 9 !!