Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
-
Autor tematupiotrek689
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 14 paź 2009, 21:55
- Motocykl: kawa kxf 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Witam mam kxf 250 r.2005 objawem rozbiórki głowicy było mocne dymienie i zjadanie oleju. Chciałem was zapytać tak jak zdjąłem szklankę z góry sprężyny wraz z nie wiem jak to fachowo się nazywa (tak jak na zdjęciu) czy nie powinno być pomiędzy tym uszczelniacza zaworowego którego niema, po zdjęciu szklanki ? Czekam na szybką odpowiedź i jeśli możecie napisać kilka wskazówek na temat ustawienia rozrządu czytałem w serwisówce jak na znaki patrzeć ale jest jeszcze może coś czego niewiem. dzięki
Tutaj link głowicy ze zdjętą 1 szklanką:
Tutaj link głowicy ze zdjętą 1 szklanką:
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Nie uszczelniacz można wymienić rozbierając głowicę. Czyli trzeba rozpiąć sprężynę wyciągnąć zawór i dopiero tam będzie uszczelniacz
92049 to uszczelniacz
92049 to uszczelniacz
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Żeby wymienić uszczelniacze musisz ściągnąć głowice z cylindra kolego i rozpiąć zawory.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
Autor tematupiotrek689
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 14 paź 2009, 21:55
- Motocykl: kawa kxf 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Dzisiaj zdjąłem głowice okazało się że sporo oleju było na górze tłoka. Uszczelniaczy zaworowych nie patrzyłem bo za bardzo nie wiem jak rozebrać sprężyny, a jeszcze przed moim rozebraniem jakieś 0,5mth była robiona głowica więc chyba wymienili mi uszczelniacze zaworowe. Zrobiłem foto cylindra selekcja C ostatnia sami oceńcie czy to jest główna przyczyna dymienia tak jak widać na zdjęciu z jednej strony wpadł jakiś kamyczek na gładź cylindra.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
sory ale jeśli zaczales robotę a zadajesz takie pytania daj komuś kto się zna Bo możesz sobie narobić kosztów.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
Autor tematupiotrek689
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 14 paź 2009, 21:55
- Motocykl: kawa kxf 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Żebym się nie znał to bym w ogóle za to się nie zabierał,a co do kosztów mechanika dla którego płaci się 600zł za rozebranie silnika to dziękuje. Tak jak wyżej proszę o waszą opinię nie chcesz nie pisz dzięki.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
W remoncie silnika najważniejsza jest weryfikacja części i to za to głównie płacisz.
Pewnie przyszydziłeś również na fachowcach od głowicy i masz efekt.
Mówię to dla twojego dobra, ale ty i tak tego nie zrozumiesz puki nie wydasz niepotrzebnie przynajmniej 2 tys. w likwidacje błędów weryfikacji lub montażu.
Pewnie przyszydziłeś również na fachowcach od głowicy i masz efekt.
Mówię to dla twojego dobra, ale ty i tak tego nie zrozumiesz puki nie wydasz niepotrzebnie przynajmniej 2 tys. w likwidacje błędów weryfikacji lub montażu.
-
Autor tematupiotrek689
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 14 paź 2009, 21:55
- Motocykl: kawa kxf 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Głowice wysyłał mechanik już nie 1 raz zawsze było dobrze.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
cylek na śmieci ,wyobraź sobie ile tam oleju zostaje po każdym ruchu tłoka
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Zanieś cylinder do pomiaru to się dowiesz czy jest dobry czy nie, połowa starszych 4t jeździ z takimi odpryskami na cylindrze więc tym bym się nie przejmował. Bardziej mnie martwi czy nie ma jajka tam gdzie jest to przetarcie na ściance. A poza tym zdjęcie też pierwsza klasa gorzej to się chyba nie dało zrobić.
-
Autor tematupiotrek689
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 14 paź 2009, 21:55
- Motocykl: kawa kxf 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sokółka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Cylinder tylko w tym miejscu ma odprysk, i sam się zastanawiam czy to możliwe żeby tyle oleju się zbierało przez to. Zawiozę na pomiar zobaczymy. Tutaj dokładniejsze fotki gładzi cylka:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 19:39
- Motocykl: HUSKY
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Uszczelniacze zaworowe kxf 250/rmz 250 problem.
Ten cylinder nadaję się albo do wyrzucenia albo do nałożenia nowego nicasilu. Przez te odpryski ciągnął spore ilości oleju.