regulacja gażnika KTM SX 125
-
Autor tematuNeex
- Mistrz prostej
- Posty: 169
- Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
regulacja gażnika KTM SX 125
Siemka jak poprawnie ustawic gaźnik w KTM SX 125 rok 2006 i nie podsyłajcie mi serwisówek tylko napiszcie z doswiadczenia praktycznego Głównie chodzi mi o ustawienie dopływu powietrza wzgledem paliwa (taka mała śróbka po lewej stronie gaźnika) ile tam ma być obrotów czy cos... kolejna sprawa iglica... blaszke mam na drugim slocie od góry przy dyszy gaźnika 188 czy tak moze byc ? Jeśli cos trzeba jeszcze ustawic napiszcie pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
- Motocykl: exc 300
- Styl jazdy: Trial
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Śrubka 1,5 obrotu od w pełni wkręconej. To tak wyjściowo Potem można podregulować jakby nie było dobrze.
A po co w ogóle chcesz grzebać? Źle chodzi nie wkręca się , gaśnie? Jak jest dobrze to niema po co tykać.
Iglica może być na 2 byle by nie zalewało motoru a żeby dobrze się wkręcał , ogólnie może być na każdym poziomie bo po coś je zrobili
A po co w ogóle chcesz grzebać? Źle chodzi nie wkręca się , gaśnie? Jak jest dobrze to niema po co tykać.
Iglica może być na 2 byle by nie zalewało motoru a żeby dobrze się wkręcał , ogólnie może być na każdym poziomie bo po coś je zrobili
-
Autor tematuNeex
- Mistrz prostej
- Posty: 169
- Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Bo zrobiłem remont motor pojehał na serwis ktm do regulacji i po 2 tygodniach wypaliło tłoka, w serwisie ustawili jakies 0,75 obrotu. Powiedzielin mi ze włanie tak sie stało przez zle ustawione dopływ powietrza pozatym ze ustawiali jak było zimnoa teraz jest ciepło i inna gestosc powietrza itd ble ble ble.... dlatego pytam na forum
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Ale wypalenie tłoka na 99% nie było spowodowane tą śrubką (ponieważ przykręcili powietrza na wolnych, a to z jego nadmiaru się wypala), przyczyny należało by szukać głębiej:
-nieszczelność układu (lewe powietrze)
-iglica za nisko (ty masz odpowiednio według serwisówki)
-dysza główna za mała (ale ty masz odpowiednią według serwisówki)
-main jet za mała (ty nie podałeś jej rozmiaru)
-poziom pływaka za niski
-zła iglica (nie podałeś jej typu)
Uploaded with ImageShack.us
Oczywiście przy założeniu że gaźnik jest i był czysty
-nieszczelność układu (lewe powietrze)
-iglica za nisko (ty masz odpowiednio według serwisówki)
-dysza główna za mała (ale ty masz odpowiednią według serwisówki)
-main jet za mała (ty nie podałeś jej rozmiaru)
-poziom pływaka za niski
-zła iglica (nie podałeś jej typu)
Uploaded with ImageShack.us
Oczywiście przy założeniu że gaźnik jest i był czysty
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Spotkałem się że upaliło świecę i zrobiła dziurę w tłoku więc możliwe
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
To to samo.kris514 pisze: -dysza główna za mała (ale ty masz odpowiednią według serwisówki)
-main jet za mała (ty nie podałeś jej rozmiaru)
-
Autor tematuNeex
- Mistrz prostej
- Posty: 169
- Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
tutaj jest raczej probemz temparatura w srodku bo na tłoku widac nawet przebarwienia... a na tłoku nie było nagaru po prawie miesiacu jazdy delikatnie tylko okopcony tłok, widac wszystkie znaki nawet więc niewiem czy to tak ma byc czy nie. Dodam ze iglica R1469D a przepustnica 55 ale to chyba chodzi o 5,5. main jet 188.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Pomyłka chodziło mi o idling jet to podaj jaką miałeś świecę, przypomniało mi się że może być spalanie stukowe przyczyną.
Sprawdź jeszcze membranę czy aby nie ma dużych prześwitów.
Podaj typ świecy (czy nie za ciepła)
Sprawdź jeszcze membranę czy aby nie ma dużych prześwitów.
Podaj typ świecy (czy nie za ciepła)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Jeśli chcieli Ci wmówić, że to wina zmiany temp powietrza to jest ciekawie, bo gdy temp pow. wzrosła to moto dostaje mniej powietrza.
Membrana na pewno nie wpłynęłoby na tyle by uszkodzić tłok.
Membrana na pewno nie wpłynęłoby na tyle by uszkodzić tłok.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: regulacja gażnika KTM SX 125
Ale zawsze lepiej ją sprawdzić, Nie wiem jak by to chodziło jakby listek był połamany.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl