Gaźnik Mikuni Tm33
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Gaźnik Mikuni Tm33
Witam.
Jakto na mechanika przystało, rozłozyłem gaznik, złożyłem i została mi taka oto podkładka.
Wszystkie czesci myłem w myjce ultradzwiękowej i gdy wylewałem z niej nieczystosci na dnie ukazała mi sie ta podkładka, teraz nie wiem gdzie powinna być.
Schemat:
http://img836.imageshack.us/img836/5844/27827157.jpg
Jakto na mechanika przystało, rozłozyłem gaznik, złożyłem i została mi taka oto podkładka.
Wszystkie czesci myłem w myjce ultradzwiękowej i gdy wylewałem z niej nieczystosci na dnie ukazała mi sie ta podkładka, teraz nie wiem gdzie powinna być.
Schemat:
http://img836.imageshack.us/img836/5844/27827157.jpg
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gaźnik Mikuni Tm33
Widzę coś takiego pod iglicą (między blaszką do regulacji a przepustnicą)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gaźnik Mikuni Tm33
Wielkie dzięki kris514!!!
Wogóle nie pomyślałem że tam może być, szukałem tylko pod śrubkami na schemacie
Ogólnie to żal, wszystko poskręcane do końca i znowu rozbierać i składać...
A mam teraz pytanie inne.
W serwisówce podana jest dysza główna 132.5
Ja mam dysze 135.
W serwisówce pisało też "Dysza powietrza wolnych obrotów - jeden obrót" Czyli na mój rozum ma byc dokrecona i wykrecona 1 obrót, a jak rozbierałem to była wykrecona 2,5 obrotu. Wtedy silnik strasznie ział ogniem z wydechu. Mam wydech przelotowy.
I teraz moje pytanie czy te dane z manuala to są takie że mają być tak ustawione czy po prostu kazdy ma sam regulować zeby było ok?
A i ta sruba to ta sama co paliwo-powietrze?
Wogóle nie pomyślałem że tam może być, szukałem tylko pod śrubkami na schemacie
Ogólnie to żal, wszystko poskręcane do końca i znowu rozbierać i składać...
A mam teraz pytanie inne.
W serwisówce podana jest dysza główna 132.5
Ja mam dysze 135.
W serwisówce pisało też "Dysza powietrza wolnych obrotów - jeden obrót" Czyli na mój rozum ma byc dokrecona i wykrecona 1 obrót, a jak rozbierałem to była wykrecona 2,5 obrotu. Wtedy silnik strasznie ział ogniem z wydechu. Mam wydech przelotowy.
I teraz moje pytanie czy te dane z manuala to są takie że mają być tak ustawione czy po prostu kazdy ma sam regulować zeby było ok?
A i ta sruba to ta sama co paliwo-powietrze?
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."