brak sprzęgła ;/?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 15 maja 2007, 23:41

heheh no i Kaze zmiazdzyles system bo koles nie mogl miec w YZF oleju do skrzyni automatycznych poniewaz jest ten sam olej do smarowania cylindra, a jak mial to musial byc idiota, skoro jak sie w 4T wlewa oleje 10W-40 i one sa tak samo na sprzeglo to czemu nie mozna ich lac do 2T ??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » śr, 16 maja 2007, 00:14

No jak z nim rozmawiałem to dam łeb że mówił o oleju do automatycznych ale może ja sprzęty pomyliłem i o inny motor biegało. Nieważne co to było, ważne że szkody ten olej narobił.

Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » śr, 16 maja 2007, 17:28

Ja lałem do swojego kx-a ten atf II D. I szczerze mówiąc (nie wiem jaki był wcześniej olej zalany) od razy było czuć różnice nie tylko w skuteczności sprzęgła ale także w twardości. Sprzęgło stało się dość miękkie wręcz bym stwierdził nawet że bardzo miękkie!! Zauważyłem także zmiany jeśli chodzi o skrzynię. Chodzi tu o to że było trzeba z bardzo dużo dokładnością wbijać biegi, nie kiedy zdarzało się że bieg się wykleszczył !! Ogólnie to stwierdzam że na takich rzeczach jak olej nie powinno się oszczędzać, jeśli ktoś miał pieniądze żeby kupić sobie motor za 5000 zł to na pewno znajdzie te 30-40 zł na jakiś czas. Ja osobiście tego oleju więcej nie zaleje. Pozdrawiam

luuk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 11:23
Motocykl: sx 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: luuk » pn, 11 cze 2007, 19:09

Nie chciałem zakładać nowego tematu, żeby nie zaśmiecać forum, więc napiszę tutaj. Mianowicie w mojej dt 125r ostatnio coś sie dzieje ze sprzęgłem. Kiedy silnik jest ciepły to wszystko spoko, ale kiedy jest zimny to sprzęgła w ogóle nie ma. Motor musi popracować co najmniej 5 min. żeby sprzęgło zaczęło normalnie pracować. Raz gdy chciałem odpalić moto na pych to musiałem wbijać bieg na 'siłę'. Poprzedni właściciel zapewniał, że olej był niedawno wymieniany, więc co to może być? pozdro i prosze o odpowiedź

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pn, 11 cze 2007, 20:51

Jak silnik jest zimny to olej jest gęsty i wtedy masz takie coś że nie działa ci sprzęgło jakby. Gdy silnik zagrzejesz to olej sie zrobi żadki i dlatego zaczyna normalnie funkcjinowac skrzynia.

To normalna rzecz wiec sie nie przejmój

spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » czw, 14 cze 2007, 22:17

ja mam podobny problem ze sprzeglem...a mianowicie motor jak jest na malych obrotach wciskam sprzeglo z trudnoscia wrzucam bieg i motor od razu zaczyna ciagnac,jesli dam wiecej gazu to ciagnie coraz mniej,nie wiem co jest tego powodem bo zarowno jak jest zimny jak i cieply to dzieje sie tak samo,moze to zly olej w skrzyni? nie wiem jaki tam jest bo nie pytalem sprzedawce o to
dzieki za odp
pozdro
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » pt, 15 cze 2007, 14:32

Być może wlałeś zły olej i tarcze się posklejały, albo są już na wyczerpaniu.



spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » ndz, 17 cze 2007, 12:15

jaki olej radzicie??? jak sprawdze jaki mam obecnie to ma byc rzadki czy klejacy sie??? nie wiem jaki tam teraz jest bo niedawno kupilem motor i nie zmienialem oleju
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 17 cze 2007, 12:18

Silnikowy 10W40. Może być castrol off-road lub R4. Putoline itd. ważne żeby był to olej do motocykli.

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”