Problem po remoncie:/
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem po remoncie:/
Nie jestem chemikiem, nie wiem co tam się wydarza, ale zawsze robię świeże, stare mam do mycia części. Sąsiad zatarł nówkę pilarkę za ponad 2k, mieszanka z przed zimy stała w szopie z drugiej piły. Kolejny przykład to robił typek kostkę u mnie i zagęszczarka stanęła w pewnym momencie, mieszanka z przed dwóch miesięcy w kanistrze, 5 litrów rozrobił, a dużo ta maszynka nie spala. Ściągnąłem cylinder, lekko przytarty, papier ścierny na szybko, poskładałem żeby skończył robotę. Po miesiącu mówił, że nadal chodzi
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem po remoncie:/
Trzeba wymienic cala, zazwyczaj na takiej "zlezalej" benzynie nawet nieda sie odpalic silnika...mlodywilk pisze:Muszę przyznać, że o czymś takim pierwszo słyszę, wiem, że niekiedy się skrapla benzyna, bo kolega miał problem w swoim moto 4t, ale że oddziela się mieszanka.
Trzeba całą benzynę wymienić, czy wystarczy dolać dodatkową porcję oleju?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem po remoncie:/
Zalatuje mi tu mitologią. Jedyny wiarygodny scenariusz jaki przychodzi mi do głowy to wytrącenie się oleju i opadnięcie na spód zbiornika. Gdy mieszanka jest zrobiona w kanistrze to byłbym w stanie uwierzyć że olej opadł na dno i do zbiornika poleciała czysta benzyna z 'góry' kanistra. Aczkolwiek oleje silnikowe do 2T raczej mają właściwości zapobiegające takiemu zjawisku. Co najwyżej barwnik się wytrąca i opada.
Nie mam niezbitych dowodów ale wydaje mi się że ponowne wymieszanie zawartości takiego kanistra powinno załatwić sprawę. Jeżdżę dosyć rzadko i bak zalany do pełna męczę czasami przez dwa oddalone od siebie wypady. Chociażby ostatnio jeździłem na paliwie, które zostało mi w baku z jesieni. Nie jestem żadnym kilerem i motocykle mają u mnie raczej lekki żywot ale jeszcze nigdy nic nie przytarłem a już na pewno nie przez paliwo, które czekało w baku całą zimę.
Może mi umknęło, wspominałeś coś o filtrze powietrza? Czysty? Oczyśćcie dokładnie silnik, wymieńcie to co trzeba i przyłóżcie się do regulacji i czyszczenia filtra.
Swoją drogą bogato tego oleju lejecie. 200ml na 5 lirów daje proporcję 1:25. Serwisówka mówi o 1:32 czyli możesz zejść do około 150ml na piątkę.
Nie mam niezbitych dowodów ale wydaje mi się że ponowne wymieszanie zawartości takiego kanistra powinno załatwić sprawę. Jeżdżę dosyć rzadko i bak zalany do pełna męczę czasami przez dwa oddalone od siebie wypady. Chociażby ostatnio jeździłem na paliwie, które zostało mi w baku z jesieni. Nie jestem żadnym kilerem i motocykle mają u mnie raczej lekki żywot ale jeszcze nigdy nic nie przytarłem a już na pewno nie przez paliwo, które czekało w baku całą zimę.
Może mi umknęło, wspominałeś coś o filtrze powietrza? Czysty? Oczyśćcie dokładnie silnik, wymieńcie to co trzeba i przyłóżcie się do regulacji i czyszczenia filtra.
Swoją drogą bogato tego oleju lejecie. 200ml na 5 lirów daje proporcję 1:25. Serwisówka mówi o 1:32 czyli możesz zejść do około 150ml na piątkę.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem po remoncie:/
Ciechu też jeżdżę co roku na jesiennym paliwie i też żadnych niepokojących rzeczy nie dostrzegam, aczkolwiek 2 lata dla benzyny to zabójczy okres (zmienia się jej zapach i motor na niej nie chce chodzić) ale sprawdzałem to w 4t więc to nie wina mieszanki
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem po remoncie:/
Dla zamkniecia tematu: przyczyna: źle dobry tłok,przez poprzedniego właściciela
( założony tłok bez okienka od strony gaźnika.
( założony tłok bez okienka od strony gaźnika.
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..