kxf 250 z 2005r slabe cisnienie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
rafal19881
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: ndz, 9 gru 2012, 19:44
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

kxf 250 z 2005r slabe cisnienie

Post autor: rafal19881 » śr, 20 mar 2013, 22:00

Witam. Mam problem z kawasaki kxf 250f z 2005 roku, nie dawno go nabyłem i zaprowadziłem na przegląd, okazało się ze ciśnienie trzyma na 6, luzy zaworowe są dobre były sprawdzane na nie rozgrzanym silniku, tłok był wymieniany zawory tak samo, mechanik powiedział ze wina może leżeć w dekompresatorze. mam jeszcze pytanie czy zacięta linka od ciepłego ssania może mieć coś z tym wspólnego ? czy luzy zaworowe powinno się sprawdzać na zimnym silniku ??

Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kxf 250 z 2005r slabe cisnienie

Post autor: Jaro5 » śr, 20 mar 2013, 22:07

A to ciekawostka
Jak mierzyłeś ciśnienie??
Z dekompresatorem to raczej nie możliwe
Luzy zaworowe na zimno :!:
Linka od ssania "hot" zacięta nie pozwoli na normalną pracę silnika

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kxf 250 z 2005r slabe cisnienie

Post autor: Konrad324 » śr, 20 mar 2013, 22:49

Musisz zablokować autodekompresator na wałku wydechowym inaczej ciśnienia nie będzie i mierz na otwartej przepustnicy.

mxrafal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: wt, 16 sie 2011, 18:01
Motocykl: Niebieskie 250 2T
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gorlice/Nowy Sącz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kxf 250 z 2005r slabe cisnienie

Post autor: mxrafal » sob, 23 mar 2013, 11:31

Do wielu moto, np do serii KLX jest podane niższe ciśnienie sprężania po uwzględnieniu strat przez autodeko. Można też wtedy łatwo zdiagnozować problemy właśnie z dekompresatorem, przykładowo większe ciśnienie może być spowodowane pękniętą spręzynką autodeko lub nieprawidłowym luzem zaworowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”