KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
-
Autor tematunowik441
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: wt, 5 cze 2012, 22:13
- Motocykl: KTM Sx 450. 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
Witam napotkał mnie kolejny problem z pista tylnią od KTM łożyska się rozsypały i mam taki problem. simering/uszczelniacz wchodzi luźno i ma prześwity miedzy piastą, łożysko też luźno wchodzi ale to nacetruje piste. A co do simeringa są jakieś patenty na to ? jakimś silikonem ? nie mam pomysłu może ktoś ma jakiś pomysł?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
Częsta przypadłość z tego co widzę, simering musisz na jakimś kleju zamontować coś typu guma APP, on i tak nie wypadnie bo go tulejka trzyma albo po prostu kup minimalnie większy jak jest możliwość. Grunt żeby łożysko mocno siedziało bo może pęknąć piasta nawet.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
A co się stało?Uszkodzone łozysko wyrobiło piaste?Ogólnie to piasty w KTMie są z gównolitu i zamienił bym je najlepiej na jakieś tuningowe.
-
Autor tematunowik441
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: wt, 5 cze 2012, 22:13
- Motocykl: KTM Sx 450. 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
no będę musiał na jakiś klej gumowy i tez będę szukał minimalnie większego. Całe łożysko się rozjechało i wyciągałem je w szczątkach z dwie kulki tylko zostały
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 352
- Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rymanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
Albo z nowszego modelu, nie pamiętam czy w 525 czy 530 już były poprawione, jest dużo info w necie na ten temat, poczytaj.jacekz80 pisze:A co się stało?Uszkodzone łozysko wyrobiło piaste?Ogólnie to piasty w KTMie są z gównolitu i zamienił bym je najlepiej na jakieś tuningowe.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
Najlepiej kup nową piastę nie ma co rzeźbić.
Jeśli jednak koniecznie chcesz przy tej zostać, to polecam do uszczelniacza Loctite do złączy współosiowych, np. Loctite 638 jeśli szczelina nie przekracza 0,25mm. Jeśli przekracza to szukaj innych patentów.
Jeśli jednak koniecznie chcesz przy tej zostać, to polecam do uszczelniacza Loctite do złączy współosiowych, np. Loctite 638 jeśli szczelina nie przekracza 0,25mm. Jeśli przekracza to szukaj innych patentów.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 520 2000r.- Piasta i uszczelniacz.
Grubsze piasty były od 2003r. włącznie, co do wybitych gniazd łożysk to najczęściej jest to efekt wybijania/wbijania ich na zimno wedle zasady: "nic na siłę, weź większy młotek" sam to niedawno przerabiałem u siebie, skończyło się na wymianie koła.