Honda CRF 250X 2004 nie odpala(tlok,zawory, cylinder ideał)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250X 2004 nie odpala(tlok,zawory, cylinder ide
jesli jest kompresja paliwo i iskra w czasie oraz dobrze ustawiony rozrzad motocykl musi odpalic nie ma opcji
jak widac ktorys z elementow daje dupy...i motor nie gada
najwieksze podejzenia mam co do tego tloka z zapiekajacym pierscieniem... mialem kiedysa podobna akcje w ktm 525 i wiem ile nerwow i czasu stracilem na to
250tka powinna na pych bez poroblemu odpalic to nie jest lc4 640.....
sprawdz jeszcze klin i uzwojenie
mialem w swojej crfie kiedys akcje ze zdechlo uzwojenie i niby iskra byla ale nieregularna motocykl nie odpalal za zadne skarby
czy motocykl daje jakiekolwiek oznaki zycia czy totalnie nic?
jak widac ktorys z elementow daje dupy...i motor nie gada
najwieksze podejzenia mam co do tego tloka z zapiekajacym pierscieniem... mialem kiedysa podobna akcje w ktm 525 i wiem ile nerwow i czasu stracilem na to
250tka powinna na pych bez poroblemu odpalic to nie jest lc4 640.....
sprawdz jeszcze klin i uzwojenie
mialem w swojej crfie kiedys akcje ze zdechlo uzwojenie i niby iskra byla ale nieregularna motocykl nie odpalal za zadne skarby
czy motocykl daje jakiekolwiek oznaki zycia czy totalnie nic?
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: wt, 16 sie 2011, 18:01
- Motocykl: Niebieskie 250 2T
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorlice/Nowy Sącz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250X 2004 nie odpala(tlok,zawory, cylinder ide
Zmierz kompresję i porównaj z serwisówką. To pomoże sprawdzić czy problem leży w autodeko, bo tak będziesz rozbierał cały silnik 2 razy, a i tak nic nie wypatrzysz. Należy zaczynać zawsze od najłatwiejszych rzeczy, bo często w pierdółkach tkwi problem.