Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Żeby włożyć tłok musiałbyś najpierw zhonować cylinder żeby był równy przecież widzisz że ma różnice w wymiarach.
Poza tym to się już nie nadaje do jazdy...
Poza tym to się już nie nadaje do jazdy...
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
6 setek stożkowatości. Kosz, nicasilowanie lub tulejowanie.
-
Autor tematufisiel90
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: pt, 24 sie 2012, 19:55
- Motocykl: SUZUKI RM 250 2001r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LWÓWEK ŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
mam rozumieć że sezonu nie ujeżdżę na tym cylku już ?
CIĘŻKO JEST LEKKO ŻYĆ !
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Chcesz to słuchaj swojego "mechanika", tylko potem nie zakładaj kolejnych tematów w tym dziale.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Ujeździsz nawet dwa kwestia tylko tego ile jeździsz.
Jeżeli tłoka trzepa spasować na 6 setek a cylinder ma stożek taki to jeżeli na górze zrobisz 0.06 luzu to na środku będziesz miał już 0.12 czyli dwa razy za dużo. Działać będzie ale jak długo to nikt ci nie powie. Tłok właśnie pękł przez za duży luz, prawdopodobnie już jak go ktoś zakładał była taka sama sytuacja jak teraz i założył go licząc że pojeździ a potem sprzeda zamiast wymienić cylinder.
Jeżeli tłoka trzepa spasować na 6 setek a cylinder ma stożek taki to jeżeli na górze zrobisz 0.06 luzu to na środku będziesz miał już 0.12 czyli dwa razy za dużo. Działać będzie ale jak długo to nikt ci nie powie. Tłok właśnie pękł przez za duży luz, prawdopodobnie już jak go ktoś zakładał była taka sama sytuacja jak teraz i założył go licząc że pojeździ a potem sprzeda zamiast wymienić cylinder.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Ostatnia selekcja do tego jest 66,37. Góra będzie miała luzu 0,08 środek 0,13 dół 0,07. Vertex powlekany jest teflonem, nie grafitem. Do tego nie wiadomo jaki jest owal, bo wyniki są uśrednione lub podane najciaśniejsze. Zastanów się zanim poradzisz. To mój ostatni post w tej dyskusji, gdyż wszystko zostało powiedziane co trzeba zrobić, zdecyduje autor.Konrad324 pisze:Ujeździsz nawet dwa kwestia tylko tego ile jeździsz.
Jeżeli tłoka trzepa spasować na 6 setek a cylinder ma stożek taki to jeżeli na górze zrobisz 0.06 luzu to na środku będziesz miał już 0.12 czyli dwa razy za dużo. Działać będzie ale jak długo to nikt ci nie powie. Tłok właśnie pękł przez za duży luz, prawdopodobnie już jak go ktoś zakładał była taka sama sytuacja jak teraz i założył go licząc że pojeździ a potem sprzeda zamiast wymienić cylinder.
-
Autor tematufisiel90
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: pt, 24 sie 2012, 19:55
- Motocykl: SUZUKI RM 250 2001r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LWÓWEK ŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Niestety póki co nie stać mnie na nową powłokę ani nawet tuleje, możliwe ze bedzie to mój bład i nauczka na przyszłość ale zdecydowałem się na zakup tłoka selekcji C jak mi ewentualnie doradzono, mam nadzieje że sezon się uda przejeździć ( nie jeżdżę na torach tylko od czasu do czasu w weekendy z kumplami ) gruntowny remont silnika wykonam po sezonie. A no i dzięki za pomoc w temacie !
CIĘŻKO JEST LEKKO ŻYĆ !
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Miałem już nie pisać, ale Ty jesteś naprawdę dziwny. Skoro postanowiłeś jednak wsadzić jeszcze jeden i ostatni tłok, to dlaczego C a nie D ?
-
Autor tematufisiel90
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: pt, 24 sie 2012, 19:55
- Motocykl: SUZUKI RM 250 2001r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LWÓWEK ŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Mała pomyłka, dziś odebrałem tłok z sklepu i jest to Vertex selekcja DEnduros70 pisze:Skoro postanowiłeś jednak wsadzić jeszcze jeden i ostatni tłok, to dlaczego C a nie D ?
CIĘŻKO JEST LEKKO ŻYĆ !
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Pęknięcia na tłoku, nicasil do wymiany ?
Ok. zrób fotkę tłoka i pudełka i daj na stronęfisiel90 pisze:Mała pomyłka, dziś odebrałem tłok z sklepu i jest to Vertex selekcja DEnduros70 pisze:Skoro postanowiłeś jednak wsadzić jeszcze jeden i ostatni tłok, to dlaczego C a nie D ?