Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 1 lis 2012, 22:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
zawsze możesz napawać wałek robiłem to u siebie w 520exc gościu robił mi to laserowo i jakimś twardym stopem dałem za robotę 80zł a kumpel mi zeszlifował na wymiar
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: śr, 7 mar 2012, 08:46
- Motocykl: ktm 520
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
Kup lepiej wałek bo widzę że ten już masz przerobiony. W twoim moto śmigło pompy ma ośkę z lewym gwintem a u Ciebie widzę jakąś śrubę. Kupiłem kiedyś moto z taką prowizorką jak u Ciebie i zatarłem silnik bo ośka się kręciła a śmigiełko stało
-
Autor tematufisiel90
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: pt, 24 sie 2012, 19:55
- Motocykl: SUZUKI RM 250 2001r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LWÓWEK ŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
ta śruba u mnie ma też lewy gwint, więc nie ma opcji że wirnik pompy się zatrzyma ponieważ przy jej ruchu on się dokręci ( tak samo jak jest w szlifierce kontowej )
CIĘŻKO JEST LEKKO ŻYĆ !
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: śr, 7 mar 2012, 08:46
- Motocykl: ktm 520
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
Jeżeli lewy to ok. Ale i tak rok 2001 miał śmigiełko z lewym gwintem a nie śrubę (model k1 k2) model k3 k4 k5 miał śmigiełko z otworem, na wałku był gwint i nakrętka.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 126
- Rejestracja: pt, 23 kwie 2010, 20:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
Potwierdzam, posiadam dokładnie ten sam motor, wiec śmigełko jest przykręcane do walka za pomocą śruby imbusowej z lewym gwintem wiec ten wałek na pewno nie jest oryginalnyklim pisze:Jeżeli lewy to ok. Ale i tak rok 2001 miał śmigiełko z lewym gwintem a nie śrubę (model k1 k2) model k3 k4 k5 miał śmigiełko z otworem, na wałku był gwint i nakrętka.
-
Autor tematufisiel90
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: pt, 24 sie 2012, 19:55
- Motocykl: SUZUKI RM 250 2001r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LWÓWEK ŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
Tyle że ja właśnie mam taką śrubę imbusową z lewym gwintem !komuch pisze:Potwierdzam, posiadam dokładnie ten sam motor, wiec śmigełko jest przykręcane do walka za pomocą śruby imbusowej z lewym gwintem wiec ten wałek na pewno nie jest oryginalnyklim pisze:Jeżeli lewy to ok. Ale i tak rok 2001 miał śmigiełko z lewym gwintem a nie śrubę (model k1 k2) model k3 k4 k5 miał śmigiełko z otworem, na wałku był gwint i nakrętka.
CIĘŻKO JEST LEKKO ŻYĆ !
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pt, 24 cze 2016, 12:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
a czy ten uszczelniacz musi mieć dostęp do oleju (przez kulki łożyska) ? bo kupiłem nowe łożyska ale mają takie tarczki zasłaniające kulki i przez to olej sie nie dostanie
co sądzicie?
co sądzicie?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pt, 24 cze 2016, 12:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Mleko w przekładni (suzuki rm 250 2001r)
tarczki zdjąłem tak na wszelki wypadek
ale jeden problem pozostał nie da się wyciągnąć wirnika z kartera. jego średnica jest większa niż otwór przy uszczelniaczu i po drugiej stronie od węża
ale jeden problem pozostał nie da się wyciągnąć wirnika z kartera. jego średnica jest większa niż otwór przy uszczelniaczu i po drugiej stronie od węża