YZ 250 F GORACE KOLANKO

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: andrzej555 » śr, 13 lut 2013, 09:50

Kolega miał crf450 na sportowych wałkach i właśnie miał takie same objawy,po bardzo wielu próbach i odwiedzinach wielu mechaników okazało sie ,że wałki mają być ustawione 2 zęby do przodu lub do tyłu niż wychodziło na znakach i silnik zaczął chodzić normalnie.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » śr, 13 lut 2013, 10:59

Hmm, tylko ze ja niemam sportowych walkow, a silnik pracuje normalnie :-) zaczne od tej mieszanki jak sugerowali wyzej koledzy. Moze ktos sie wypowie co do ilosci nitow pomiedzy kropkami na zebatkach?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: tomasz12 » śr, 13 lut 2013, 11:18

Witam , raz jest 12 a czasem 13, nie ma reguły czy Wr czy Yz, ja się z czymś takim spotykałem. Niestety nie mogę rozgraniczyć jakie pojemności czy roczniki bo nie pamiętam, ale raz jest 12 raz 13. A jak wałki są przestawione to już cuda wychodzą, ale osobiście raz tylko trafiłem na taki silnik, wnioskuję, iż jest to sytuacja spotykana raczej w starszych motocyklach. Wałki tuningowe też ustawia się na znaki! W Twoim przypadku problem stanowi nie właściwy skład mieszanki.

Arek75
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: śr, 13 lut 2013, 00:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: Arek75 » śr, 13 lut 2013, 13:42

Witam,
proponuje rozważyc jeszcze jedną możliwość, a mianowicie taką, że jeżeli nie ma żadnych innych negatywnych objawów to z Twoim motocyklem może wszystko jest w porządku. Obecnie jestem sczęśliwym posiadaczem yz250F z 2009 roku, mam ten motor od nowości. Wcześniej miałem 2008 też od nowości i zarówno w obecnym motocyklu jak i poprzednim zawsze kolanko tytanowe (w które seryjnie jest wyposażona YZ250F z roku 2008 i 2009) nagrzewa się tuż po zapaleniu moto do czerwonosci, po czym po kilku minutach wraca do normalnego koloru.
Pozdrawiam
Arek

Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 455
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: Kre_K » śr, 13 lut 2013, 17:43

ustaw zawory
---------------------------

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » śr, 13 lut 2013, 18:01

Zawory ustawione idealnie w gornych granicach luzu, ssace 0.15 a wydechowe 0.22 tak wiec odpada.... Pozostaje tylko ta zla mieszanka. W sobote wykrece ta srube z dolu 1/4 obrotu tak jak mi sugerowali pozostali forumowicze i zobacze czy pomoze, mam nadzieje, ze tak, bo moto po odbudowie czeka na lepsza pogode :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZ 250 F GORACE KOLANKO

Post autor: robsztix » pn, 18 lut 2013, 16:25

Witam ponownie :) problem rozwiazany, a przyczyna to - rozrzad. Po wygrzebaniu gdzies z forum, ze pomiedzy gornymi kropkami na zebatkach walkow powinno byc 12 nitow, postanowilem raz jeszcze obejrzec rozrzad i policzyc nity, jak sie okazalo u mnie pomiedzy bylo ich 13, tak wiec ustawilem rozrzad, aby bylo 12 i to pomoglo. Teraz po odpaleniu niema efektu "czerwonego kolanka" :) po przestawieniu, poziome kropki walka ssacego sa jakby leciutko ok 2mm "kopniete" w lewo wzgledem plaszczyzny glowicy (lancuszek nowy d.i.d). Wczesniej ustawialem tak aby bylo idealnie wzgledem glowicy, lecz wychodzilo 13 nitow pomiedzy gornymi kropkami. Co dziwnie moto zarowno wczesniej jak i teraz pali od strzala i chodzi idealnie w kazdym zakresie obrotow... Jeszcze raz wielkie dzieki za podpowiedzi wszystkim i pozdro ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”