Kawasaki KX 125 problem z łożyskiem korbowodu
: ndz, 20 sty 2013, 21:11
Witam wszystkich serdecznie
jakiś czas temu zakupiłem za drobną kwotę kawasaki kx 125 ze starszych modeli a dokładnie 88r rama odnowiona po wymianie łożysk itd itp ale z uszkodzonym silnikiem. oddałem silnik do kapitalnego remontu do jednego z najlepszych okolicznych mechaników 2T. wymienił już:
-łożyska wału PROX
-nowa tulej cylindra
-simeringi w całym silniku
-tłok VERTEX
i jeszcze kilka łożysk itd itp...
Natomiast problem polega w korbowodzie. kupiłem go już z korbowodem PROX wd. mechanika jest w idealnym stanie i nie nadaje się do wymiany bo ktoś musiał ją wymienić świeżo przed uszkodzeniem. chodzi o dolne łożysko korbowodu gdzie jest osadzone na wale. jakie powinno być to łożysko??? aktualnie jest tam łożysko (igiełkowe) gdzie roleczki są jedna przy drugiej praktycznie bez odstępów- łożysko bez koszyczka. mój mechanik słynie z naciągania czasami ludzi korzystając z ich nie wiedzy. i wpiera mi że tam łożysko powinno być z koszyczkiem to te rozleci się po 3 kilometrach. ja się nie znam na łożyskach tego typu i nie wiem jaką dać mu odpowiedź. czy zostawić to łożysko i składać dalej czy jednak je wymienić???? jeśli tak to jakie ja mam teraz łożysko skoro jest bez koszyczka??? za wstawienie nowego łożyska chce 200zł łożysko + robocizna bo wał trzeba rozkładać itd. ale jeśli złoży silnik jak mi udowodni że to łożysko zmienił????? przez moją pracę nie jestem w stanie być u niego i patrzeć jak składa i co składa. może ktoś się na tym zna i mi pomoże ?????? będę bardzo wdzięczny.
Zdanie zaczyna się kolego dużą literą.
Kolejne posty z błędami nie będą akceptowane.
Edit: Majster128
jakiś czas temu zakupiłem za drobną kwotę kawasaki kx 125 ze starszych modeli a dokładnie 88r rama odnowiona po wymianie łożysk itd itp ale z uszkodzonym silnikiem. oddałem silnik do kapitalnego remontu do jednego z najlepszych okolicznych mechaników 2T. wymienił już:
-łożyska wału PROX
-nowa tulej cylindra
-simeringi w całym silniku
-tłok VERTEX
i jeszcze kilka łożysk itd itp...
Natomiast problem polega w korbowodzie. kupiłem go już z korbowodem PROX wd. mechanika jest w idealnym stanie i nie nadaje się do wymiany bo ktoś musiał ją wymienić świeżo przed uszkodzeniem. chodzi o dolne łożysko korbowodu gdzie jest osadzone na wale. jakie powinno być to łożysko??? aktualnie jest tam łożysko (igiełkowe) gdzie roleczki są jedna przy drugiej praktycznie bez odstępów- łożysko bez koszyczka. mój mechanik słynie z naciągania czasami ludzi korzystając z ich nie wiedzy. i wpiera mi że tam łożysko powinno być z koszyczkiem to te rozleci się po 3 kilometrach. ja się nie znam na łożyskach tego typu i nie wiem jaką dać mu odpowiedź. czy zostawić to łożysko i składać dalej czy jednak je wymienić???? jeśli tak to jakie ja mam teraz łożysko skoro jest bez koszyczka??? za wstawienie nowego łożyska chce 200zł łożysko + robocizna bo wał trzeba rozkładać itd. ale jeśli złoży silnik jak mi udowodni że to łożysko zmienił????? przez moją pracę nie jestem w stanie być u niego i patrzeć jak składa i co składa. może ktoś się na tym zna i mi pomoże ?????? będę bardzo wdzięczny.
Zdanie zaczyna się kolego dużą literą.
Kolejne posty z błędami nie będą akceptowane.
Edit: Majster128