crf450 nowe proadnice zaworowe+dopasowanie gniazd=szif zawor
-
Autor tematuSujka
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: pn, 31 paź 2005, 21:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brody-Lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
crf450 nowe proadnice zaworowe+dopasowanie gniazd=szif zawor
Witam moto crf 450 2010 , od czerwaca w moich rekach sprawowalo sie bardzo dobrze, przyszla zima wiec trzeba ogarnac wszystko na TIPTOP.
Rozkrecenie silnika w drobny mak zawsze pozwala na odczytanie przeszlosci motoru wiec i tak bylo w tym przypadku.
- Jedna z prowadnic zaworow ssacych peknieta , druga juz delikatnie wyrobiona (pewnie w przeszlosci silnika musial wystapic jakis wybuch).
- Zawory po ogledzinach i pomiarach (według serwisowki) w bardzo dobrym stanie orginał tytany (podejzewam ze zostaly wymienione)
- Gniazda rowniez wpozo (płaszczyzny według mnie nie naruszone)
Jestem z lubuskiego dokładnie okolice Żar a ze robilem kiedys inne głowice w POZNANIu więc wysłalem głowice Do Firmy MAREX MOTOR -zajmujacej sie regeneracja głowic rowniez w motocyklach.
Do rzeczy
MAREX MOTO po ogledzinach głowicy zalecili wymiane prowadnic na orginaly - wiec takie zamowilem
Zalecaja rowniez dopasowanie gniazd do nowych prowadnic co jest jak najbardziej dla mnie zrozumiale (po wcisnieciu nowych przowadnic kat zaworow moze ulec niewielkiej zmianie)
ZAlecaja rowniez przeszlifowanie samych zaworow w wielkości 0,05mm co jest dla mnie nie do konca zrozumiale zawory sa tytanowe lecz firma jest pewna ze tak sie robi i robia to bez przerwy.
Czy szlifowanie maszynowe zaworow jest potrzebne? Mysle ze skruci to ich zywotność.
Wiem ze na forum jest masa tematow o tym ze zaworow tytanowych sie nie szlifuje, jednak sam majac jakiec 5 lat temu suze rmz 250 przeszlifowalem delikatnie drona pasta zawory tytanowe w gniazdach i moto jezdzi do dzis trzyma luz zaworowy !
Rozkrecenie silnika w drobny mak zawsze pozwala na odczytanie przeszlosci motoru wiec i tak bylo w tym przypadku.
- Jedna z prowadnic zaworow ssacych peknieta , druga juz delikatnie wyrobiona (pewnie w przeszlosci silnika musial wystapic jakis wybuch).
- Zawory po ogledzinach i pomiarach (według serwisowki) w bardzo dobrym stanie orginał tytany (podejzewam ze zostaly wymienione)
- Gniazda rowniez wpozo (płaszczyzny według mnie nie naruszone)
Jestem z lubuskiego dokładnie okolice Żar a ze robilem kiedys inne głowice w POZNANIu więc wysłalem głowice Do Firmy MAREX MOTOR -zajmujacej sie regeneracja głowic rowniez w motocyklach.
Do rzeczy
MAREX MOTO po ogledzinach głowicy zalecili wymiane prowadnic na orginaly - wiec takie zamowilem
Zalecaja rowniez dopasowanie gniazd do nowych prowadnic co jest jak najbardziej dla mnie zrozumiale (po wcisnieciu nowych przowadnic kat zaworow moze ulec niewielkiej zmianie)
ZAlecaja rowniez przeszlifowanie samych zaworow w wielkości 0,05mm co jest dla mnie nie do konca zrozumiale zawory sa tytanowe lecz firma jest pewna ze tak sie robi i robia to bez przerwy.
Czy szlifowanie maszynowe zaworow jest potrzebne? Mysle ze skruci to ich zywotność.
Wiem ze na forum jest masa tematow o tym ze zaworow tytanowych sie nie szlifuje, jednak sam majac jakiec 5 lat temu suze rmz 250 przeszlifowalem delikatnie drona pasta zawory tytanowe w gniazdach i moto jezdzi do dzis trzyma luz zaworowy !
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: crf450 nowe proadnice zaworowe+dopasowanie gniazd=szif z
Witam. W żadnym wypadku nie wolno szlifować zaworów tytanowych a dokładniej zaworów z powłoką tytanową. Po takim zabiegu zawory będą nadawać się do wyrzucenia.
RS SERWIS
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: crf450 nowe proadnice zaworowe+dopasowanie gniazd=szif z
Najpierw niech wyciągną stare prowadnice bo może się okazać że jednak trzeba dorabiać bo otwór musieli poprawiać. Miałem taką akcję.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM