Kawasaki kmx 125 niechce palic
-
Autor tematupepik127
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: czw, 1 lis 2012, 15:53
- Motocykl: Kawasaki kmx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki kmx 125 niechce palic
Opisze moje 2 problemy.
Jeżeli jest zimny i próbuje go odpalić to nie chce zapalić nie wiem dlaczego jak wezmę na pych to odpali i jak pochodzi trochę to już normalnie odpala od pierwszego kopa. Nie wiem co może być przyczyną tego Proszę o pomoc.
Mam Jeszcze jedno pytanie związane z tym motocyklem nie kręci się do 12 tysięcy obrotów tylko do 10 tysięcy chciałbym wiedzieć dlaczego jeżeli ktoś zna się na tym motocyklu Prosiłbym o pomoc.
P.S Dziękuje za pomoc Pozdrawiam
Jeżeli jest zimny i próbuje go odpalić to nie chce zapalić nie wiem dlaczego jak wezmę na pych to odpali i jak pochodzi trochę to już normalnie odpala od pierwszego kopa. Nie wiem co może być przyczyną tego Proszę o pomoc.
Mam Jeszcze jedno pytanie związane z tym motocyklem nie kręci się do 12 tysięcy obrotów tylko do 10 tysięcy chciałbym wiedzieć dlaczego jeżeli ktoś zna się na tym motocyklu Prosiłbym o pomoc.
P.S Dziękuje za pomoc Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
- Motocykl: Husqvarna cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: slask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kmx 125 niechce palic
Ja proponuje tak:czyszczenie+regulacja gaźnika,czyszczenie filtra powietrza,wymiana świecy,sprawdzenie ciśnienia w cylindrze.
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234
telefon:724041234
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kmx 125 niechce palic
1. Wszystko zależy od stanu silnika, od tego czy masz dobrze wyregulowany gaźnik, czysty filtr, elementy zapłonu trzymają swoje parametry. Na zimnym spróbuj taki sposób: odkręcasz kranik, bujasz motorem kilka razy energicznie przód-tył na przednim hamulcu, kopiesz dwa razy bez zapłonu i następnie z zapłonem ma zaskoczyć, bez żadnego gazu i oczywiście na ssaniu to wszytko.
2. Tak jak wyżej jeśli chodzi o silnik, szczelność membrany, zanagarowany układ wydechowy. Po drugie to powiedz mi co Ci da kręcienie tego kmx-a do 12 tys ? Spełnienie swoich fantazji z dzieciństwa ?
Przecież te silniki są tak zestrojone, że po przekroczeniu 10k już nie zyskują mocy a łogodnie ona maleje, czyli nic Ci to nie da, a motor będzie tylko bardziej "wył".
2. Tak jak wyżej jeśli chodzi o silnik, szczelność membrany, zanagarowany układ wydechowy. Po drugie to powiedz mi co Ci da kręcienie tego kmx-a do 12 tys ? Spełnienie swoich fantazji z dzieciństwa ?
Przecież te silniki są tak zestrojone, że po przekroczeniu 10k już nie zyskują mocy a łogodnie ona maleje, czyli nic Ci to nie da, a motor będzie tylko bardziej "wył".