Kawasaki kmx 125 niechce palic

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
pepik127
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: czw, 1 lis 2012, 15:53
Motocykl: Kawasaki kmx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kawasaki kmx 125 niechce palic

Post autor: pepik127 » pt, 28 gru 2012, 17:25

Opisze moje 2 problemy.
Jeżeli jest zimny i próbuje go odpalić to nie chce zapalić nie wiem dlaczego jak wezmę na pych to odpali i jak pochodzi trochę to już normalnie odpala od pierwszego kopa. Nie wiem co może być przyczyną tego Proszę o pomoc.

Mam Jeszcze jedno pytanie związane z tym motocyklem nie kręci się do 12 tysięcy obrotów tylko do 10 tysięcy chciałbym wiedzieć dlaczego jeżeli ktoś zna się na tym motocyklu Prosiłbym o pomoc.

P.S Dziękuje za pomoc Pozdrawiam :)

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki kmx 125 niechce palic

Post autor: mlody11132 » pt, 28 gru 2012, 22:52

Ja proponuje tak:czyszczenie+regulacja gaźnika,czyszczenie filtra powietrza,wymiana świecy,sprawdzenie ciśnienia w cylindrze.
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawasaki kmx 125 niechce palic

Post autor: Enduros70 » pt, 28 gru 2012, 23:02

1. Wszystko zależy od stanu silnika, od tego czy masz dobrze wyregulowany gaźnik, czysty filtr, elementy zapłonu trzymają swoje parametry. Na zimnym spróbuj taki sposób: odkręcasz kranik, bujasz motorem kilka razy energicznie przód-tył na przednim hamulcu, kopiesz dwa razy bez zapłonu i następnie z zapłonem ma zaskoczyć, bez żadnego gazu i oczywiście na ssaniu to wszytko.

2. Tak jak wyżej jeśli chodzi o silnik, szczelność membrany, zanagarowany układ wydechowy. Po drugie to powiedz mi co Ci da kręcienie tego kmx-a do 12 tys ? Spełnienie swoich fantazji z dzieciństwa ?
Przecież te silniki są tak zestrojone, że po przekroczeniu 10k już nie zyskują mocy a łogodnie ona maleje, czyli nic Ci to nie da, a motor będzie tylko bardziej "wył".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”