Cr 250 - zbyt szybko sie grzeje
: wt, 25 gru 2012, 16:19
Witam
Posiadam Cr 250 z 1998r. Miesiąc temu był robiony remont silnika : korba,łożyska,honowanie. Remont wykonywał mi Pan Dariusz Przybysz z KMP Dobromil, więc o jakość nie ma się co martwić ( łożyska KOYO,korba i tłok Wossner). Problem jest taki, że przed tym jak mi korba padła zaczął mi wyciekać płyn chłodniczy z odpowietrznika (na silniku), więc wymieniłem łożyska,uszczelniacze pompy, ale zauważyłem,że napęd pompy,jest to zębatka plastikowa osadzona na wałku metalowym i to bierze napęd z wału, ta zębatka plastikowa obracała się luźno na tym wałku pompy. Jak ją ściągnąłem to była osadzona na 2 takich jakby "spawach", dodałem 2 spawy takie same po przeciwnych stronach wałka i wcisnąłem tą plastikową zębatkę, trzymała się ciasno. Ale teraz po remoncie, jak dzisiaj wyjechałem bo jest ciepło to po przejechaniu 500m cylinder jest już gorący, motor pracuje normalnie, ale boje się żeby znowu nie przytrzeć. Wiem, że wyszło z tego opowiadanie ale nie mogłem krócej napisać. Macie jakiś sposób aby sprawdzić działanie pompy wody bez demontażu klapy bocznej silnika? dodam,że płyn chłodniczy jest nowy,a mieszankę robiłem wczoraj 1:30.
Posiadam Cr 250 z 1998r. Miesiąc temu był robiony remont silnika : korba,łożyska,honowanie. Remont wykonywał mi Pan Dariusz Przybysz z KMP Dobromil, więc o jakość nie ma się co martwić ( łożyska KOYO,korba i tłok Wossner). Problem jest taki, że przed tym jak mi korba padła zaczął mi wyciekać płyn chłodniczy z odpowietrznika (na silniku), więc wymieniłem łożyska,uszczelniacze pompy, ale zauważyłem,że napęd pompy,jest to zębatka plastikowa osadzona na wałku metalowym i to bierze napęd z wału, ta zębatka plastikowa obracała się luźno na tym wałku pompy. Jak ją ściągnąłem to była osadzona na 2 takich jakby "spawach", dodałem 2 spawy takie same po przeciwnych stronach wałka i wcisnąłem tą plastikową zębatkę, trzymała się ciasno. Ale teraz po remoncie, jak dzisiaj wyjechałem bo jest ciepło to po przejechaniu 500m cylinder jest już gorący, motor pracuje normalnie, ale boje się żeby znowu nie przytrzeć. Wiem, że wyszło z tego opowiadanie ale nie mogłem krócej napisać. Macie jakiś sposób aby sprawdzić działanie pompy wody bez demontażu klapy bocznej silnika? dodam,że płyn chłodniczy jest nowy,a mieszankę robiłem wczoraj 1:30.