Probem z membrana V-force 3 FOTO
-
Autor tematuNeex
- Mistrz prostej
- Posty: 169
- Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
- Motocykl: KTM SXF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Probem z membrana V-force 3 FOTO
Siema miśki otóż mam problem.... 1 płatek membrany na rogu sie rozwarstwił stwierdziłem ze trzeba cały płatek wymienic wiec obciąłem róg w celu zobaczeniu czy cała sie rozwarstwiła. Ale oczywiście pojawił sie problem bo takie płatki sprzedaja tylko w kompletach 350zł no ale na H** mi 4 szt jak potrzebuje 1 :/ Wiem sprzedaja tez arkusze z ktorych mozna wyciac taki płatek ale czy mam watpliwosci czy moja dusza artysty i cudne umiejętnosci spodołaja temu wyzwaniu Oryginalnie to jest pewnie wycinane jakims CNC. Bo kilku dniach głowieniu sie dzwonieniu itd no nigdzie nie idzie kupic nawet zamiennika. A moze tyle obciety róg nie bedzie przeszkadzał ? co prawda jest delikatny prześwit. Nie mam doswiadczenia z tym zaworkiem co i jak to działa wiec nie mam pojecia niech sie wypowiedza profesjonalisci Ponizej foto
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 91525.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 91525.jpg/
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO
Podczas sprężania mieszanki w skrzyni korbowej mieszanka zamiast przechodzić do komory spalania będzie się wracać z powrotem do gaźnika.
Ostatnio docinałem do KTMa 300 membrany i z uszkodzonymi wykazywał on trudności z odpalaniem i wręcz niemożliwość ustawienia gaźnika. Silnik nie reagował na żadne zmiany. Ogóle cala charakterystyka jest do bani.
Ostatnio docinałem do KTMa 300 membrany i z uszkodzonymi wykazywał on trudności z odpalaniem i wręcz niemożliwość ustawienia gaźnika. Silnik nie reagował na żadne zmiany. Ogóle cala charakterystyka jest do bani.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO
Lepiej docinać niż z dziurą latać.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO
Majster to i tak nieźle gdyż u mnie w 250CR w ogóle nie chciała zapalić na rozpołowionej membranie.
Tylko zmiana membran w VFORCE musi przejść parami, góra dół gdyż one mają inną twardość niż arkusze sprzedawane do przycinania... Ogólnie nie będzie to już to
Tylko zmiana membran w VFORCE musi przejść parami, góra dół gdyż one mają inną twardość niż arkusze sprzedawane do przycinania... Ogólnie nie będzie to już to
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO
Aju twardość zależy od grubości. Membrany są z carbonu, arkusze też więc wystarczy dobrać odpowiednią grubość. Tu można trochę zmodyfikować charakterystykę silnika w razie potrzeby.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz, 7 sie 2011, 19:11
- Motocykl: kx 125 98'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO
Trochę głupie pytanie. Czy jest duża różnica po zamontowaniu takiego V-force ? Mam kx 125 z 1998r i zastanawiam się czy nie zainwestować w to cudo.
Drive only as fast as
you have it under control
you have it under control