Probem z membrana V-force 3 FOTO

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: Neex » śr, 19 gru 2012, 13:10

Siema miśki otóż mam problem.... 1 płatek membrany na rogu sie rozwarstwił stwierdziłem ze trzeba cały płatek wymienic wiec obciąłem róg w celu zobaczeniu czy cała sie rozwarstwiła. Ale oczywiście pojawił sie problem bo takie płatki sprzedaja tylko w kompletach 350zł no ale na H** mi 4 szt jak potrzebuje 1 :/ Wiem sprzedaja tez arkusze z ktorych mozna wyciac taki płatek ale czy mam watpliwosci czy moja dusza artysty i cudne umiejętnosci spodołaja temu wyzwaniu ;) Oryginalnie to jest pewnie wycinane jakims CNC. Bo kilku dniach głowieniu sie dzwonieniu itd no nigdzie nie idzie kupic nawet zamiennika. A moze tyle obciety róg nie bedzie przeszkadzał ? ;) co prawda jest delikatny prześwit. Nie mam doswiadczenia z tym zaworkiem co i jak to działa wiec nie mam pojecia niech sie wypowiedza profesjonalisci :) Ponizej foto


http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 91525.jpg/

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3175
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: Majster128 » śr, 19 gru 2012, 13:41

Podczas sprężania mieszanki w skrzyni korbowej mieszanka zamiast przechodzić do komory spalania będzie się wracać z powrotem do gaźnika.
Ostatnio docinałem do KTMa 300 membrany i z uszkodzonymi wykazywał on trudności z odpalaniem i wręcz niemożliwość ustawienia gaźnika. Silnik nie reagował na żadne zmiany. Ogóle cala charakterystyka jest do bani.

Awatar użytkownika
sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: sebek1516 » śr, 19 gru 2012, 14:31

Lepiej docinać niż z dziurą latać.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Awatar użytkownika
Autor tematu
Neex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 169
Rejestracja: sob, 1 sty 2011, 15:29
Motocykl: KTM SXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: Neex » śr, 19 gru 2012, 14:33

Lepiej sie dowiedziec co i jak niz wyrzucic kase w błoto ;)

Awatar użytkownika
aju125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 261
Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
Motocykl: crf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: aju125 » śr, 19 gru 2012, 18:37

Majster to i tak nieźle gdyż u mnie w 250CR w ogóle nie chciała zapalić na rozpołowionej membranie.

Tylko zmiana membran w VFORCE musi przejść parami, góra dół gdyż one mają inną twardość niż arkusze sprzedawane do przycinania... Ogólnie nie będzie to już to :wink:
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3175
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: Majster128 » śr, 19 gru 2012, 19:05

Aju twardość zależy od grubości. Membrany są z carbonu, arkusze też więc wystarczy dobrać odpowiednią grubość. Tu można trochę zmodyfikować charakterystykę silnika w razie potrzeby.

Awatar użytkownika
uncatchble
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: ndz, 7 sie 2011, 19:11
Motocykl: kx 125 98'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Probem z membrana V-force 3 FOTO

Post autor: uncatchble » wt, 19 lis 2013, 23:28

Trochę głupie pytanie. Czy jest duża różnica po zamontowaniu takiego V-force ? Mam kx 125 z 1998r i zastanawiam się czy nie zainwestować w to cudo.
Drive only as fast as
you have it under control

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”