WR 400 Remont kapitalny silnika  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » pt, 4 sty 2013, 18:33

Loża szyderców nadal na topie :lol: A czy ja te koło ściągałem łomem, może siekierą ? Mój działa tak samo jak ten http://allegro.pl/yamaha-xt-xtz-tt-wr-4 ... 83349.html choć nie jest tak ładny, bo mi się nie chciało i czasu szkoda.

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: kris514 » pt, 4 sty 2013, 19:31

tylko jest taki problem że gdzie ty to złapałeś za zewnetrzną stronę magneta?? przez co mogłeś go skrzywić (teraz może być do wyważenia) a bez tego moze sie zrobić tak jak widziałeś...

Zdanie zaczyna się z dużej litery i radzę się tego trzymać.
Edit. Majster128
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: mlody11132 » pt, 4 sty 2013, 22:21

Nikt tutaj nikogo obrażać nie chce,ale kolega chyba ma racje.ściągacz wydaje mi się ze się nakręca jak najbliżej wału.ale czy w wr 400 tak jest? w 450 napewno:)
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Dekadent » sob, 5 sty 2013, 15:47

Najpierw zobaczcie jak wyglada magneto w wr, a dopiero piszcie.
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » ndz, 6 sty 2013, 23:22

tomix000 pisze:Najpierw zobaczcie jak wyglada magneto w wr, a dopiero piszcie.
Dokładnie tak, pojęcia nie mają tylko robią szum :axe: Odnośnie magneto, bez odbioru :mrgreen:

Po rozebraniu głowicy stwierdzam, zawory są w dobrym stanie lecz gniazda mają małe wżery i delikatnie zaokrąglone krawędzie, płytki grubości 180 (zakres regulacji 120-240). Zaworów tytanowych się nie dociera, robi się tylko gniazda, ale czy to da dobry efekt ? Czy się nie cackać i założyć 5 nowych zaworów stalowych? Na allegroszu są za 250zł 5 sztuk Prox-a, przynajmniej można je docierać co da większą szczelność niż przy tytanach. Czy przy wymianie Zaworów na stalowe muszę koniecznie zmieniać sprężyny, obecne mieszczą się w limicie serwisowym. Co o tym myślicie, bo mi już głowa spuchła :mrgreen:

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Majster128 » pn, 7 sty 2013, 01:03

A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Konrad324 » pn, 7 sty 2013, 01:35

Sprawdź szczelność głowicy zobaczysz czy już są do wymiany czy jeszcze nie. 180 to jeszcze gruba płytka.
Jeżeli myślisz że wyjmiesz te i wsadzisz nowe stalowe no to się trochę mylisz. Do zaworów stalowych musisz dokupić sprężyny mocniejsze i frezować lub wymienić gniazda z tym że po frezowaniu będziesz zaczynał od cienkiej płytki.
Majster128 pisze:A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
Czy ja wiem normalna cena jak za stalówki do 400/426. W USA już od 10$ za sztukę są.

Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » pn, 7 sty 2013, 22:47

Majster128 pisze:A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
Wydaję mi się, że fabrycznie wsadzali tytanowe, albo tytanowo-stalowe, a ja mam oryginały na 100%. Na każdym zaworze jest symbol 5BE jak i na korbie, tłoku i innych.

Tu jest zdjęcie tych zaworów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 82771.html Czy ktoś da rade rozpoznać stal/tytan ?

Co do ceny (250zł za 5 szt.) nie musisz wierzyć sprawdź na allego :wink:

Dziś spotkałem się z sprzeczną opinią odnośnie docierania tytanów, jak to w końcu jest ? Dociera się czy nie ?

Pozdrawiam.

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Konrad324 » wt, 8 sty 2013, 16:10

Magnesem sprawdź.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Majster128 » wt, 8 sty 2013, 16:22

tytanowo-stalowe,
Pierwsze słyszę o takich. Masz stalówki.

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: tomasz12 » wt, 8 sty 2013, 18:31

Witam, bywają takie zawory, gdzie połowa jest wykonana ze stopu tytana zaś druga część ze stali, są one zgrzewane, mniej więcej w połowie długości trzonka. Widziałem to w rmz 250, oraz w quadzie kawasaki (Brute Force KVF 650) też były takie zawory na ssaniu. W zaworach tego typu część stalowa stanowi trzonek zaworu w miejscu spinki.

Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » wt, 8 sty 2013, 20:41

Już wiem :-D po próbie z magnesem, stwierdzam: 3 ssące są stalowe, a 2 wydechowe stalowo-tytanowe, tak jak opisał to tamasz12
tomasz12 pisze:Połowa jest wykonana ze stopu tytana zaś druga część ze stali, są one zgrzewane, mniej więcej w połowie długości trzonka.

No to jak docierać te tytany :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”