WR 400 Remont kapitalny silnika
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Loża szyderców nadal na topie A czy ja te koło ściągałem łomem, może siekierą ? Mój działa tak samo jak ten http://allegro.pl/yamaha-xt-xtz-tt-wr-4 ... 83349.html choć nie jest tak ładny, bo mi się nie chciało i czasu szkoda.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
tylko jest taki problem że gdzie ty to złapałeś za zewnetrzną stronę magneta?? przez co mogłeś go skrzywić (teraz może być do wyważenia) a bez tego moze sie zrobić tak jak widziałeś...
Zdanie zaczyna się z dużej litery i radzę się tego trzymać.
Edit. Majster128
Zdanie zaczyna się z dużej litery i radzę się tego trzymać.
Edit. Majster128
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
- Motocykl: Husqvarna cr 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: slask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Nikt tutaj nikogo obrażać nie chce,ale kolega chyba ma racje.ściągacz wydaje mi się ze się nakręca jak najbliżej wału.ale czy w wr 400 tak jest? w 450 napewno:)
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234
telefon:724041234
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Dokładnie tak, pojęcia nie mają tylko robią szum :axe: Odnośnie magneto, bez odbiorutomix000 pisze:Najpierw zobaczcie jak wyglada magneto w wr, a dopiero piszcie.
Po rozebraniu głowicy stwierdzam, zawory są w dobrym stanie lecz gniazda mają małe wżery i delikatnie zaokrąglone krawędzie, płytki grubości 180 (zakres regulacji 120-240). Zaworów tytanowych się nie dociera, robi się tylko gniazda, ale czy to da dobry efekt ? Czy się nie cackać i założyć 5 nowych zaworów stalowych? Na allegroszu są za 250zł 5 sztuk Prox-a, przynajmniej można je docierać co da większą szczelność niż przy tytanach. Czy przy wymianie Zaworów na stalowe muszę koniecznie zmieniać sprężyny, obecne mieszczą się w limicie serwisowym. Co o tym myślicie, bo mi już głowa spuchła
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Sprawdź szczelność głowicy zobaczysz czy już są do wymiany czy jeszcze nie. 180 to jeszcze gruba płytka.
Jeżeli myślisz że wyjmiesz te i wsadzisz nowe stalowe no to się trochę mylisz. Do zaworów stalowych musisz dokupić sprężyny mocniejsze i frezować lub wymienić gniazda z tym że po frezowaniu będziesz zaczynał od cienkiej płytki.
Jeżeli myślisz że wyjmiesz te i wsadzisz nowe stalowe no to się trochę mylisz. Do zaworów stalowych musisz dokupić sprężyny mocniejsze i frezować lub wymienić gniazda z tym że po frezowaniu będziesz zaczynał od cienkiej płytki.
Czy ja wiem normalna cena jak za stalówki do 400/426. W USA już od 10$ za sztukę są.Majster128 pisze:A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Wydaję mi się, że fabrycznie wsadzali tytanowe, albo tytanowo-stalowe, a ja mam oryginały na 100%. Na każdym zaworze jest symbol 5BE jak i na korbie, tłoku i innych.Majster128 pisze:A skąd pomysł, że tam są zawory tytanowe?
Tak nawiasem, ciężko uwierzyć w cenę 250 zł za 5 zaworów.
Tu jest zdjęcie tych zaworów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 82771.html Czy ktoś da rade rozpoznać stal/tytan ?
Co do ceny (250zł za 5 szt.) nie musisz wierzyć sprawdź na allego
Dziś spotkałem się z sprzeczną opinią odnośnie docierania tytanów, jak to w końcu jest ? Dociera się czy nie ?
Pozdrawiam.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Witam, bywają takie zawory, gdzie połowa jest wykonana ze stopu tytana zaś druga część ze stali, są one zgrzewane, mniej więcej w połowie długości trzonka. Widziałem to w rmz 250, oraz w quadzie kawasaki (Brute Force KVF 650) też były takie zawory na ssaniu. W zaworach tego typu część stalowa stanowi trzonek zaworu w miejscu spinki.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Już wiem po próbie z magnesem, stwierdzam: 3 ssące są stalowe, a 2 wydechowe stalowo-tytanowe, tak jak opisał to tamasz12
No to jak docierać te tytany
tomasz12 pisze:Połowa jest wykonana ze stopu tytana zaś druga część ze stali, są one zgrzewane, mniej więcej w połowie długości trzonka.
No to jak docierać te tytany