WR 400 Remont kapitalny silnika
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
A masz nieszczelności że chcesz docierać, jak zalejesz od góry benzyną to przecieka ??
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Jak już wcześniej wspominałem, gniazda mają mikro wżery i pozaokrąglane krawędzie, poza tym było słychać klepanie. Zrobiłbym zdjęcie ale chyba mam za słaby aparat lub nie umiem zrobić zdjęć z bliska.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Zaworów tytanowych się nie dociera, co najwyżej możesz przefrezować gniazda pod 3 kątami 32,60 i 45 stopni. Najlepsza metoda pomiaru szczelności zaworów, to metoda podciśnieniowa.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Dodaję fotkę jak był ustawiony rozrząd
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c09c.html
Oczywiście wał ustawiony na znaku "|" a łańcuszek nie wyciągnięty mocno.
Ktoś (bo nie sądzę że fabryka) zrobił znaki na mostkach od wałków, tylko po co?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c09c.html
Oczywiście wał ustawiony na znaku "|" a łańcuszek nie wyciągnięty mocno.
Ktoś (bo nie sądzę że fabryka) zrobił znaki na mostkach od wałków, tylko po co?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Zdarza się że zębatki się przekręcają na wałkach, więc weź to pod uwagę i po ustawieniu sprawdź czy krzywki się zgadzają, mają być idealnie na boki.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Jak rozumiem chodzi tu o takie ustawienie ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d4c1.htmlKonrad324 pisze:Zdarza się że zębatki się przekręcają na wałkach, więc weź to pod uwagę i po ustawieniu sprawdź czy krzywki się zgadzają, mają być idealnie na boki.
Przy takim położeniu wałków znaki na kołach ustawione są tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d1228.html
Przy ustawianiu będę sugerował się krzywkami. Pozdrawiam.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Ale kit wciskasz. Krzywki mają być lekko uniesione w górę.Konrad324 pisze:Zdarza się że zębatki się przekręcają na wałkach, więc weź to pod uwagę i po ustawieniu sprawdź czy krzywki się zgadzają, mają być idealnie na boki.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
Tak było ustawione, ale tylko na wałku ssącym.Majster128 pisze: Krzywki mają być lekko uniesione w górę.
Podobno YZF ma inne ustawienie faz rozrządu, może ktoś coś tam kombinował. Przed rozebraniem silnik miał moc, dobrze odpalał, równo pracował. Sam już nie wiem co o tym myśleć
Na mostkach jest takie coś http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9221a.html
W serwisówce nic na ten temat niema, co to za symbol PF ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
To nie ma nic wspólnego z rozrządem, załóż normalnie na znaki tak jak pokazuje książka. Następnie daj fotkę jak to wygląda od strony kół zębatych oraz z przeciwnej strony, napinacz ma być zwolniony. Po obejrzeniu fotografii, będzie można ocenić czy jest prawidłowo poskładane.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
To są moje warsztatowe przypadki:
Przekoszony wałek ssący.
Dobrze wałki.
Przekoszony wałek ssący.
Dobrze wałki.
Re: WR 400 Remont kapitalny silnika
U mnie wyszło to tak:
http://zapodaj.net/cda4c88ac5c28.jpg.html
Oczywiście wał korbowy ustawiony idealnie na znaku ( l )
http://zapodaj.net/82a8d8984eee2.jpg.html
Co o tym sądzicie ?
http://zapodaj.net/cda4c88ac5c28.jpg.html
Oczywiście wał korbowy ustawiony idealnie na znaku ( l )
http://zapodaj.net/82a8d8984eee2.jpg.html
Co o tym sądzicie ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline