WR 400 Remont kapitalny silnika  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » ndz, 16 gru 2012, 19:22

Po przejechanych 5000 km. od zakupu czas pomyśleć nad jakimś remontem. Poprzedni właściciel zarzekał się że od nowości nic nie było robione, stan licznika wynosi 10000km. co może i jest prawdą bo w chwili zakupu silnik pracował jak nowy, bez najmniejszego stuku, puku i świstu. Co jaki przebieg wymienia się zawory w tym sprzęcie ? przez 5000km. nie wymagały regulacji, luzy są ok, ale w głowicy słychać pukanie, jakby gniada się wybiły. Czy dam radę sam wymienić korbę ? posiadając prasę 25T, tokarkę, czujnik zegarowy i ogólnie narzędzi na full. Jakich firm kupić uszczelki, tłok, korbę, zawory ? Z serwisu Yamahy odpada nie stać mnie.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Majster128 » ndz, 16 gru 2012, 19:26

Na zawory nie ma reguły. Trzeba je zdemontować i zdiagnozować.
Niby posiadasz potrzebne narzędzia do wycentrowania wału, chodź lepiej się go centruje na samych kłach - nie na tokarce.
Wossner, Vertex, Prox, Winderosa to sprawdzone firmy.

Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » wt, 1 sty 2013, 23:15

No i już zaczęły się schody, nie mogę ściągnąć magneto. Dorobiłem sobie solidny ściągacz, kręcę z całej siły i nie schodzi, założenie rur na klucze spowoduje urwanie śrub. Jest jakiś patent na to ?
Ostatnio zmieniony wt, 8 sty 2013, 20:42 przez Clairvoyant, łącznie zmieniany 1 raz.

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Enduros70 » wt, 1 sty 2013, 23:58

Popukiwałeś śrubę ściągacza przy dokręcaniu ?

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: mlody11132 » czw, 3 sty 2013, 19:36

patent na to taki żeby kupić ściągacz,jak wygląda ten solidny?podstawowa zasada,nie opieraj sie na tym miejscu gdzie jest gwint na wale.
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Dekadent » czw, 3 sty 2013, 21:33

Clairvoyant pisze:Dorobiłem sobie solidny ściągać
Jakby był solidny to by wyrwało te megneto z wałem :lol: Popracuj nad tym sciagaczem, ja dorabiałem sobie w zakładzie ideał mi zrobili za flaszke :drinkers:
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Autor tematu
Clairvoyant
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Clairvoyant » czw, 3 sty 2013, 22:48

Po zastosowaniu twardszych śrub i rurach na kluczach 8) magneto zeszło. Jutro ściągam głowicę, wrzucę zdjęcia zaworów, gniazd do oceny.

Paskal
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pt, 10 gru 2010, 11:18
Motocykl: suzuki rm 250 K5
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krasnystaw
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Paskal » pt, 4 sty 2013, 10:21

gdzieś na form był temat ze urwał się czop wału razem z magnetem w czasie jazdy :D i ktoś pisał ze to wada fabryczna :D:D:D:D :lol:

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: mlody11132 » pt, 4 sty 2013, 12:21

Czyżby masz na mysli to?:P download/file.php?id=2357 i dodane"stawiam na sciaganie magneta bez sciagacza":P:P:P
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Paskal
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: pt, 10 gru 2010, 11:18
Motocykl: suzuki rm 250 K5
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krasnystaw
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: Paskal » pt, 4 sty 2013, 14:30

dokładnie tak :D a z tego co się doczytałem kolega od WR zmierza w tym kierunku :D:D

mlody11132
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 154
Rejestracja: ndz, 5 cze 2011, 22:49
Motocykl: Husqvarna cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: slask
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: mlody11132 » pt, 4 sty 2013, 14:42

Przyoszczędzi 100zł na ściągaczu a później popłynie za wał i temat"ukręcony wał,przyczyna?" ;) panowie na tym sprzecie sie nie oszczedza!:P
TŁOK CRF 250 475ZŁ I KAZDA INNA CZESC DO WSZYSTKIEGO !!TANIE CZESCI!!!WYSYŁKA!!.kuba wykona.wszelkiego rodzaju remonty,wymiany rozrzadu,oleju,ustawi zawory,generalne remonty silników motocross i qadów..kontakt.gg:268486.
telefon:724041234

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: WR 400 Remont kapitalny silnika

Post autor: kris514 » pt, 4 sty 2013, 15:03

Widzę że moje zdjęcie wędruje :D tłumacze motor z którego jest wał na zdjęciu kupiłem jako nie sprawny, lecz po wyczyszczeniu świecy motor odpalił (oczywiście banan na twarzy był) po dodaniu gazu motor się zdusił(i zgasł) po odkręceniu dekla od magneta wyjąłem magneto XD a że były ślady na kole od spodu (to co innego mogło je spowodować??)
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”