Husqvarna te 350/410/610 jak to naprawde jest?
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 350/410/610 jak to naprawde jest?
YAMAHA509 pomogłeś i to bardzo, inni też z tym że tam jest taka ciekawa rubryka jak oznaczenie producenta.
I napisane jest że oznaczeniem producenta jesr korba R5 z tym że ja w swojej te350 też mam aktualnie korbe R5 i co z tym fantem zrobic? Z tym że do góry korby tam gdzie łaczy sie ze sworzniem tłoka nie ma łozyska tylko tulejka.
btw. szkoda ze na forum nie ma funkcji pomógł, zawsze to by dało jakąs motywacje pomagającym do dalszej pomocy.
I napisane jest że oznaczeniem producenta jesr korba R5 z tym że ja w swojej te350 też mam aktualnie korbe R5 i co z tym fantem zrobic? Z tym że do góry korby tam gdzie łaczy sie ze sworzniem tłoka nie ma łozyska tylko tulejka.
btw. szkoda ze na forum nie ma funkcji pomógł, zawsze to by dało jakąs motywacje pomagającym do dalszej pomocy.
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: sob, 20 cze 2009, 17:38
- Motocykl: YZ 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 350/410/610 jak to naprawde jest?
W motocyklach 4t nie ma łożyska na sworzniu ( główce ) tylko tulejka. Jeżeli wymiar główki jest taki sam jak tej korby od Te 610 oraz długość całkowita i jeszcze pasowało by zmierzyć średnice na stopie korbowodu Jak to wszystko by spasowało to myślę , że możesz założyć
Części i akcesoria cross/enduro w dobrych cenach! Jesteś zainteresowany pisz:
GG: 4716812 lub PW
GG: 4716812 lub PW
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 350/410/610 jak to naprawde jest?
No to będę musiał zawieść cylinder do pomiaru zeby dobrac tłok, jak cos to mozna go dac na honownice troszku tak? I niech rozbiją wał to pomierze korbe.
Btw to nie wiem co było przyczyną ale podkładke dystansową całą zmieliło, tzn na szczescie ładnie sie zaklinowała i az tyle opiłków nie szło.
Btw to nie wiem co było przyczyną ale podkładke dystansową całą zmieliło, tzn na szczescie ładnie sie zaklinowała i az tyle opiłków nie szło.
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."
-
Autor tematuDekadent
- VIP
- Posty: 252
- Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 350/410/610 jak to naprawde jest?
Jako że wieczory długie, to tak myślałem i nie wymyśliem. Uświadomcie mnie, bo piszecie ze moto stare. Wiadomo ze jak stare to i z czesciami ciezko. Ale dajmy nato że zrobie kapitalke. No to czemu by miało byc te moto np gorsze od dr350, które też są stare i na dodatek chłodzone powietrzem. Z tym ze mają pompe oleju...
A i tak czytałem i wszedzie piszą że smarowanie rozbryzgowe nie nadaje sie na długie proste, wg mnie to chyba odwrotnie, jak moto sie przechyla na boki itd to wtedy powinno nie byc smarowania, chyba ze sie myle/
A i tak czytałem i wszedzie piszą że smarowanie rozbryzgowe nie nadaje sie na długie proste, wg mnie to chyba odwrotnie, jak moto sie przechyla na boki itd to wtedy powinno nie byc smarowania, chyba ze sie myle/
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."