Kawasaki kx 125 2t jak wyregulować gaznik do jazdy zimowej?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kxior125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pn, 29 paź 2012, 20:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kawasaki kx 125 2t jak wyregulować gaznik do jazdy zimowej?

Post autor: kxior125 » czw, 1 lis 2012, 10:35

Mam pewien dylemat no więc czy trzeba regulować gaznik do ujemnych temperatury? Jeśli tak to w jaki sposób?. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki kx 125 2t jak wyregulować gaznik do jazdy zimow

Post autor: renner250 » czw, 1 lis 2012, 16:22

2t trzeba koniecznie. 4t jeszcze obleci najczesciej. Najwazniejsza jest dysza glowna pozniej urzadzenie pomocnicze czyli dysza wolnych obr. Do tego jeszcze iglica ale jesli dobrze sie dysze wyreguluje to raczej iglicy nawet nie ma potrzeby przestawiac. Przepisu nie ma - kazdy moto inne dysze.
I think I can fly! MX it's my life <3

Autor tematu
kxior125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pn, 29 paź 2012, 20:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki kx 125 2t jak wyregulować gaznik do jazdy zimow

Post autor: kxior125 » czw, 1 lis 2012, 19:24

Dzyszę główną mam 162 a dzyszę wolnych obrotów 58 lub 62. Czy w tym ustawieniu trzeba przestawiać iglice? jeśli tak do na który rowek?

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawasaki kx 125 2t jak wyregulować gaznik do jazdy zimow

Post autor: renner250 » czw, 1 lis 2012, 22:01

iglica ma na to maly wplyw i tak jak pisalem przede wszystkim dysza glowna ktora trzeba zmienic najprawdopodobniej zeby bylo prawidlowe spalanie. Slychac jest to po pracy silnika do tego tez dochodzi kolor swiecy. Zakladam ze nie posiadasz dysz na wymiane wiec jesli chcesz jezdzic i nie zatrzec to musisz sie wyposazyc :)
I think I can fly! MX it's my life <3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”