Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cylku

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cylku

Post autor: jac » śr, 31 paź 2012, 21:19

Witajcie,jak w temacie,co moze być przyczyną ze motorek ciężko z kopa pdpala?Dodam że zawory ok,świeca itd też.Rozrusznikiem pali bdb.Jest to wersja X,więc enduro i chciałbym by palił i z kopniaka równie łatwo jak z elektryczka :wink:
Teraz o ciśnieniu sprężania-będe chciał to zbadać bo moze i tłoka nada wymienić!Tylko mam dylemat.Jak poprawnie to zrobić w silniku gdzie autodekomresator skutecznie uchyla zawór wydechowy podczas kręcenia(kopania)!!!
Czy trzeba na tą okoliczność w jakiś sposób go (auto-deko) przyblokować?
Pytam bo w 250tce odczyt był taki sam przed,jak i po wymianie tłoka :(

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: tomasz12 » czw, 1 lis 2012, 09:11

Nic się nie ustawia, wkręcasz czujnik i dokonujesz pomiaru, przy czym przepustnica ma być otwarta do końca.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: jac » sob, 3 lis 2012, 22:38

nic nie mówiłem o jakimkolwiek czegoś ustawianiu,tylko czy nie wyeliminować z akcji owego dekompresatora na okres dokonania pomiaru?
No panowie matadores-jakieś pomysły? :wink:
Jeszcze jedno szukam DOBREGO zakładu gdzie wymienią korbowód i ustawią wał jak sie należy!Powtarzam dobrego,bo mam wał od cr250 a własciwie dwa

kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: kamil250 » ndz, 4 lis 2012, 02:01

jac pisze:Jeszcze jedno szukam DOBREGO zakładu gdzie wymienią korbowód i ustawią wał jak sie należy!Powtarzam dobrego,bo mam wał od cr250 a własciwie dwa
http://www.motor-tech.katowice.pl/
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

YAMAHA509
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 156
Rejestracja: sob, 20 cze 2009, 17:38
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: YAMAHA509 » ndz, 4 lis 2012, 09:41

Motor-Tech zaprzestał przyjmowanie wałów od Hondy Cr :?
Przebicie korbowodu 2T i 4T - 150 zł - Nie przyjmuję wałów z Hondy CR 125, 250, 500
Skopiowane ze strony MT :wink:
Części i akcesoria cross/enduro w dobrych cenach! Jesteś zainteresowany pisz:
GG: 4716812 lub PW

michu13
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 136
Rejestracja: śr, 23 lut 2011, 15:19
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: michu13 » ndz, 4 lis 2012, 10:20

A czemu od Hondy nie biorą ;p ?

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: jac » ndz, 4 lis 2012, 11:10

A widzisz ,,ichu13,, a temu że obie połówki zą zabudowane blachami(w wiadomym celu) i one nie lubią ,,kowali,,,I podczas operacji łączenia wału w jedna całość i centrowania nie mozna ich w zaden sposób zdeformować,a o pukaniu w nie , nie ma mowy :axe:
A ja właśnie mam nowiutki wał,,Wiseco,, gdzie po dwóch dniach jazdy jedna ta blacha sie rozleciała(jest w moich postach o tym,i fotki tez) I teraz potrzebny mi ktos kto to rozepnie,usunie blachy i złozy do kupy.A w drugim wale (oryginał honda)mam do naprawy gwint wewnetrzny(strona sprzęgła)
OK panowie ale co z pomiarem ciśnienia w 4 takt z auto-deko i cięzkim paleniem z kopki???????????????????????????????????????????????


Ps. Chce ten wał naprawic bo mam tu silnik z hondy cr250(wał zabity) do kupienia i moze sobie go do kartinga wsadze,,,,a jak nie to możliwe że sprzedam

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: Majster128 » pn, 5 lis 2012, 01:21

Mam odpowiednich znajomych, którzy podejmują się wymiany korbowodu do CR xxx z blachami nie pozostawiając na nich najmniejszego śladu. Naprawa gwintu również nie stanowi problemu.
Z tego co pamiętam są u kolegi dwa wały do CR 250 z nowa korbą za ok 600 zł, blachy w super stanie.
Jak jest ktoś zainteresowany to moje gg: 5632953

Jak chcesz dokonać pomiaru, to koniecznie musisz zablokować dekompresator.

Autor tematu
jac
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 116
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: jac » pn, 5 lis 2012, 11:14

Oooo i to jest konkretna odpowiedz :)
Jak coś to na PW sie odezwe,gdyż gg u mnie niet :cry:

Awatar użytkownika
renner250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 406
Rejestracja: pt, 20 lut 2009, 17:43
Motocykl: niebieski 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: > okolice Kielc <
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Crf450 05 Ciężko pali z kopki.Sprawdzenie ciśnienia w cy

Post autor: renner250 » pn, 5 lis 2012, 13:17

Moj znajomy bardzo dobry mechanik rozniez przebija waly. Jest to robione bardzo profesjonalnie oczywiscie bez zadnego sladu jakiego kolwiek pukniecia i bardzo dokladnie wywazone. Nie polecam zakladow samochodowych bo widzialem przebity wal w ow zakladzie za 50zl. Tak obity ze mozna jedynie go na zlom wyrzucic. Znajomy liczy sobie 100zl za przebicie. Jakby byla potrzeba to pisz.
I think I can fly! MX it's my life <3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”